راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم بهره‌برداری از ساختمان پشتیبانی و عملیات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش برگزار شد

مراسم بهره‌برداری از ساختمان پشتیبانی و عملیات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش روز دوشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱ با حضور حجت آزادبخت، مدیرعامل؛ سعید قندی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان تاپکیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تاپکیش، مدیرعامل این شرکت در این مراسم گفت: «شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش تلفیقی است از دانش، تخصص، تجربه، جهت ارائه محصولات باکیفیت و خدمات مناسب به مشتریان در حوزه‌های بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات به همین منظور ما بر این باوریم که توسعه این مجموعه جز اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص تحقق نخواهد یافت. در این راستا تلاش در جهت مشتری‌مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تأمین منابع استفاده‌کنندگان از محصولات و خدمات ارائه شده، نه یک شعار بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است. برای بنده مایه بسی خرسندی است که در مقطع کنونی توانستیم مأموریت خود را جهت تجمیع واحدهای تولیدی و خدماتی شرکت اعم از خدمات (تعمیرات، پشتیبانی، نصب و راه‌اندازی) انواع پایانه‌های فروش و خدمات دستگاه‌های خودپرداز در سه بخش: مکان‌یابی و نصب، نگهداری و پشتیبانی فنی و همچنین صدور کارت (چاپ و شخصی‌سازی انواع کارت‌های بانکی و سیم‌کارت) را باهدف توسعه در ساختمان اتحاد به مساحت 1641 مترمربع و زیربنای 1718 مترمربع واقع در خیابان دماوند با موفقیت به بهره‌برداری برسانیم.»

لازم به ذکر است، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) در تاریخ 1387/06/18 فعالیت خود را جهت انجام امور بازرگانی مجموعه بانک پارسیان آغاز و در ادامه راه فعالیت خود را با سایر بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت الکترونیک توسعه داد. این شرکت رسالت خود را بهبود و افزایش کسب‌وکار الکترونیک و همچنین کاهش مشکلات و موانع موجود در این صنعت اعلام کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.