راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شاکیلید با کمپین «سفر به جهان امضای دیجیتال» در اینوتکس ۲۰۲۴ حاضر شد

نگار حاتمی / میثم فقیهی، مدیرعامل شرکت «شاکیلید» درباره حضور خود در نمایشگاه اینوتکس گفت: «ما سال گذشته در نمایشگاه اینوتکس شرکت کردیم و خاطره خوبی از این نمایشگاه داشتیم؛ ازاین‌رو تصمیم گرفتیم با کمپین «سفر به جهان امضای دیجیتال» در نمایشگاه امسال نیز حضور پیدا کنیم. در حال ‌حاضر چرخه محصولی احراز هویت و امضای دیجیتال تکمیل شده و این محصولات در بازار استفاده می‌شوند. پس از عرضه عمومی محصولات استقبال خوبی شد و شرکت‌های حقوقی و حقیقی و البته سازمان‌های بزرگ از سبد محصولات و راهکارهای ما استفاده می‌‌کنند.»

فقیهی در ادامه در خصوص دلیل اصلی حضورشان در اینوتکس گفت: «هدف اصلی ما از شرکت در نمایشگاه، مشخصاً معرفی راهکارهای مختلف امضای دیجیتال برای افراد حقیقی و حقوقی و دریافت بازخورد از مشتریان‌مان است تا بتوانیم بهینه‌سازی درست انجام دهیم و پلن‌های مارکتینیگی خود را در جهت توسعه‌ سبد محصولات تخصصی امضای دیجیتال اجرا کنیم.»

 او  ادامه داد: «در نمایشگاه اینوتکس ما از معدود شرکت‌هایی هستیم که در حوزه امضای دیجیتال فعالیت داریم و یک سبد محصولات متنوع در این باره ارائه می‌دهیم. محصول ما هم به‌صورت اپلیکیشن امضای دیجیتال همراه برای اندروید و iOS و هم به‌صورت نسخه وب در اختیار عموم قرار گرفته است. درگاه امضای دیجیتال نیز بدون نیاز به نصب اپلیکیشن و خروج از محیط کاربری مدنظر کسب‌وکارها، در اختیار عموم قرار گرفته است.  همچنین جدیدترین ویژگی هم که به محصول امضای دیجیتال اضافه شده به مشتریان حقوقی اختصاص دارد؛ به این صورت که بعضی از قراردادها نیاز به دو نفر همراه با مهر شرکت دارد و اکنون این امکان در محصول ما به‌ وجود آمده و در نتیجه اسناد حقوقی کاملاً دیجیتالی می‌توانند با محصول ما امضا شوند.»

مدیرعامل شاکیلید در پاسخ به این سؤال که نمایشگاه سال گذشته چه دستاوردهایی برای شاکیلید داشته گفت: «نمایشگاه اینوتکس سال پیش اولین تجربه حضور نمایشگاهی این محصول بود که قصد داشتیم شرایط خود را نسبت به بازار تحلیل کنیم و زیرساخت‌هایمان را مورد سنجش قرار دهیم که به نظرم به هدف‌مان رسیدیم؛ زیرا در نمایشگاه بعدی که الکامپ بود با یک اطمینان خاطر از زیرساخت‌های خود شرکت کردیم.»

 او در توضیح بیشتر اظهار کرد: «از نمایشگاه اینوتکس سال گذشته مراجعان بسیاری داشتیم، اما خروجی نمایشگاه الکامپ برای ما بیشتر سمت‌وسوی ارتباطی داشت و بیشتر توانستیم بیزینس‌های مختلف را به سمت خود جذب کنیم که البته به نظرم به ‌این دلیل بود که مخاطبان این دو نمایشگاه و اهداف‌شان با هم تفاوت دارند. در نمایشگاه اینوتکس بحث فناوری بیشتر مطرح‌ است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.