راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شروع مسابقه «بُرد – بُرد» اسنپ؛ ویژه کاربران راننده

باشگاه رانندگان اسنپ از شروع طرحی با عنوان «بُرد – بُرد» خبر داد. در این طرح هر هفته قرعه‌کشی هزار «پکیج برنده» برای هزار نفر – شامل معافیت از پرداخت کمیسیون، اعتبار خرید بنزین و اینترنت رایگان – در کنار ۳۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی در انتظار کاربران راننده اسنپ است. این طرح دو قرعه‌کشی برای کاربران راننده قدیمی و جدید دارد و انجام سفر بیشتر شانس افراد را برای برنده‌شدن بالاتر می‌برد. برای شرکت در قرعه‌کشی‌های هفتگی «بُرد – بُرد» باید یک‌بار در این مسابقه ثبت‌نام کرد. پس از انجام ثبت‌نام امتیازات هر کاربر به‌صورت هفتگی از طریق پیام‌های داخل اپلیکیشن و پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.


 جوایز هفتگی مسابقه «بُرد – بُرد»


به گزارش روابط عمومی شرکت اسنپ، جوایز بزرگ هفتگی مسابقه «بُرد – بُرد» شامل سه جایزه ۱۰۰ میلیون‌تومانی برای ۳ کاربر راننده می‌شود. سایر جوایز مسابقه «بُرد – بُرد» شامل «پکیج برنده» هر هفته برای هزار نفر، کمیسیون رایگان به مدت یک ماه، بنزین رایگان به ارزش ۳۰۰ هزار تومان، پرداخت خلافی رایگان به ارزش ۵۰۰ هزار تومان، ۷ گیگابایت اینترنت رایگان، بُن خرید محصولات و خدمات خودرویی از اسنپ‌کارفیکس به ارزش ۷۰۰ هزار تومان و بن خرید آنلاین سوپرمارکتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان می‌شود.


پکیج ویژه اعضای جدید اسنپ، هر هفته برای ۵۰۰ نفر


کاربران راننده جدید بعد از ثبت‌نام و انجام یک سفر می‌توانند در قرعه‌کشی ۵۰۰ عضو جدید شرکت کنند. این افراد اگر در یک هفته حداقل ۱۰ سفر انجام دهند در قرعه‌کشی‌های اصلی هم شرکت داده می‌شوند.

پکیج اعضای جدید اسنپ که حداقل یک سفر در یک هفته بعد از ثبت‌نام انجام دهند، شامل بنزین رایگان به ارزش ۲۰۰ هزار تومان، ۳ گیگابایت اینترنت رایگان، پرداخت خلافی رایگان به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و بن خرید آنلاین سوپرمارکتی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان می‌شود.


 شرایط شرکت در قرعه‌کشی‌های هفتگی


باشگاه رانندگان اسنپ برای شرکت در قرعه‌کشی پکیج‌های برنده و جوایز بزرگ ۱۰۰ میلیون‌تومانی شرایطی در نظر گرفته است. بر اساس شرایط این مسابقه ۱۰ سفر اول برابر با یک امتیاز و هر سفر اضافه نیز برابر با یک امتیاز خواهد بود. به طور مثال: اگر کاربری از شنبه تا جمعه -۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت – ۱۵ سفر برود، مجموع امتیازات او در قرعه‌کشی‌های هفته اول برابر ۶ امتیاز خواهد بود.

همچنین شرط شرکت در قرعه‌کشی پکیج اعضای جدید اسنپ انجام حداقل یک سفر در یک هفته بعد از ثبت‌نام است.


 زمان و نحوه برگزاری قرعه‌کشی‌های هفتگی


قرعه‌کشی‌های «بُرد – بُرد» به‌صورت هفتگی و زنده در اینستاگرام و آپارات باشگاه رانندگان برگزار و نتایج از همین طریق اعلام می‌شود. زمان برگزاری قرعه‌کشی هفته اول یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت، خواهد بود.


 با باشگاه رانندگان اسنپ بیشتر آشنا شوید


باشگاه رانندگان اسنپ باهدف همراهی، پشتیبانی و ارتباط با کاربران راننده، برای ایجاد تجربه متفاوت از رانندگی در ناوگان اسنپ ایجاد شده است. خدمات اصلی باشگاه رانندگان شامل خدمات خودرویی، رفاهی، درمانی و آموزشی و تفریحی است که هر سال متناسب با نیازهای آن‌ها ارائه می‌شود. لینک ثبت‌نام در مسابقه بُرد-بُرد

منبع اسنپ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.