پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
برنامه روز دوم کنفرانس کارت و پرداخت خاورمیانه
پیش از این در راه پرداخت از رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه ۲۰۱۶ گفتیم؛ از برگزاری کنفرانسهای این دوره از رویداد صحبت کردیم و برنامه روز اول را برایتان منتشر کردیم که بیشتر و بیشتر با جزئیات مراسم این دوره اشنا شوید. در ادامه، برنامه روز دوم را مشاهده میکنید.
.
روز دوم: وسایل فرامتصل و مشتری دانا و اجتماعی
9:00- مشتریان همیشه متصل (The connected contextual customer journey)
- مشتریان خود را شگفتزده کنید: چیزی که میخواهند را در زمانی که میخواهند و به روشی که میخواهند در اختیارشان قرار دهید
- به سفر مشتری خود به چشم یک حرکت رها و آزاد نگاه کنید، به دور از هرگونه محدودیتهای کانالی
- پاسخ متناسب به مشتریانتان بدهید
- به درک عمیقتری از مشتریانتان دست یابید
- قدرت دادهها و مرز میان راحتی و رضایت و حریم خصوصی را دریابید
- سردرگمی مشتری را از میان بردارید، ناکارآمدیها را حذف کنید و قیمتها را پایین بیاورید
.
9:30- تحلیلهای پیشگویانه
- به کارگیری رگرسیون و مدلهای دادهکاوی بر روی دادههای موجود به منظور استنتاج آماری بسیار دقیق در خصوص رفتار مورد انتظار در آینده
- به کارگیری از تحلیل پیشرفته داده و ماشین یادگیری بهمنظور ایجاد تغییرات اساسی در کسبوکارتان
- بهترین اقدام بعدی را توصیه میکنیم: خطاهایتان را در آنچه مورد قضاوت قرار میگیرد کاهش دهید
- دادهکاوی: بررسی اطلاعات الگوی خرید مشتری برای ارائه پیشنهادات به موقع و قانعکننده
- بر روی تصمیمات مشتری اثرگذار باشید
.
10:00- میلنیالها: نسل دیجیتال، یک فرصت عظیم
- برطرف کردن انتظارات مشتری متصل و متقاضی
- چگونه بر هوشیاری اجتماعی و مصرفکننده کمتر وفادار غلبه کنیم
- افزایش سرعت خدمات
- تولید محتوا در رسانههای دیجیتالی و اجتماعی که باعث وفاداری به برند میلنیالها میشود
- ارتباط گسترده: چگونه محتوای متناسب با علائق شخصی ایجاد کنیم
.
10:20- استراحت
فینتک
11:00- پرداختهای P2P
- چگونه پرداختهای رایگان دیجیتالی P2P بر روی کسبوکار شما تأثیرگذار است؟
- پیشبینی احساس مصرفکننده که بهسرعت در حال تغییر است
- چگونه مصرفکنندگانی که نمیخواهد دیگر هزینهای برای خدمات مالی پرداخت کنند را جذب کنیم
- آیا میتوانید به شیوه بهتری به مشتریانتان خدمترسانی کنید؟
- آیا بانکها لحظه خاص خودشان را دارند؟
.
11:20- ارسال پول (رمیتنسها)
- فینتک و پرداختهای موبایلی چطور زندگی، کسبوکار و اقتصاد را در کشورهای توسعهیافته تغییر داده است
- روشهای برای تسلط بر حوزه: چگونه رفاه و راحتی فراهم کنیم
- امکان ارائه انتقالهای موبایل به موبایل برای کاهش خطرات تقلب
- نوآوری برای مشتری
- شروع به ارسال وجه بین مرزی و ایجاد همکاری
.
11:40- پنل: انقلاب فینتک
- ساختوساز برای آینده
- ریسک- نوآوران فینتک میتوانند هزینهها را از بین ببرند
- در 5 سال آینده مشتریان شما به چه چیز نیاز دارند؟
- آیا بزرگترین بانک دنیا در سال 2020 پولی در اختیار دارد؟
- بحث بر سر نقش انطباق
- همکاری میان بانکها، فینتک و رگولاتورها با هدف راهاندازی مجدد خدمات مالی
.
12:10- BLE و اینترنت اشیا
- آگاهی کامل از فعالیتهای پرداختی مشتریتان
- ادغام وفاداری و پرداخت به منظور افزایش تراکنشها
- چگونه در میدان رقابتِ ایجاد اطمینان، برنده باشیم
- همکاری با فروشندهها به منظور بهبود تجربه مشتری و ارائه محصولات مناسب در زمان مناسب
- ……
.
12:40- ناهار
پرداختهای جایگزین
14:00- پنل: ظهور پرداختهای اجتماعی و پوشیدنی
- ایجاد ارتباط با نسل هزاره بهمنظور افزایش شمار تراکنشها
- ایجاد درآمد از پرداختهای اجتماعی
- درک قدرت موجود در دکمه «خرید»
- انجام پرداخت از طریق مچ دست
- بازسازی شیوه خرید روزانه مشتریان
- توسعه خدمات پوشیدنی: هشدار حساب بانکی، ماندهگیری و انتقال پول
- یادگیری از موفقیت غیر بانکیهایی که اپلیکیشن پوشیدنی ساختهاند مانند دیزنی
.
14:20- پرداختهای نامحسوس
- اتخاذ یک رویکرد …. برای کمک به پرداختهای فراموش شده
- ایجاد راحتی، سادگی و ارزش در یک تجربه پرداخت
- تأکید کمتر بر روی چگونگی پرداختها و تأکید بیشتر بر روی احاطه تجارت
- چگونگی راهاندازی یک اپلیکیشن نامحسوس برای ارائه سادهترین تجربه تراکنشی ممکن
.
پرداختهای B2B
14:40- آینده پرداختهای B2B
- چه مدلهای جدید کسبوکاری در حال ظهورند؟
- درک پتانسیل اعظم بازار
- نهایت استفاده از زیرساختهای موجود برای انجام بازی B2B
- چطور تکنولوژیهای مصرفکننده محور از قبیل P2P، ارسال وجه و غیره میتوانند ارائهدهنده بست پرکتیس برای ایجاد نوآوری در زمینه B2B باشند
- استفاده از نوآوری که آینده پرداخت کسبوکارها را رقم میزند
- امکان انجام کسبوکار به سهامداران
15:20- میزگرد
- چگونه سیستمهای پوز را برای مشتریان چندکاناله بازسازی کنیم
- توکنسازی: چطور کار میکند و چرا کسبوکار شما به آن نیاز دارد
- ارتقا تأمین مالی فراگیر از طریق سرویسهای بازپرداخت
- ساده کردن تکنولوژی و سیستمها در مدیریت پول نقد
- راهاندازی یک ابزار نوآوری: سرویسهای در خانه یا خدمات فروشنده
- رقابت و برتری علیه بانکهای صرفا دارای وب و موبایلی
.
16:00- پایان کنفرانس