راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامه روز دوم کنفرانس کارت و پرداخت خاورمیانه

پیش از این در راه پرداخت از رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه ۲۰۱۶ گفتیم؛ از برگزاری کنفرانس‌های این دوره از رویداد صحبت کردیم و برنامه روز اول  را برایتان منتشر کردیم  که بیشتر و بیشتر با جزئیات مراسم این دوره اشنا شوید. در ادامه، برنامه روز دوم  را مشاهده می‌کنید.

.

روز دوم: وسایل فرامتصل و مشتری دانا و اجتماعی

9:00- مشتریان همیشه متصل (The connected contextual customer journey)

  • مشتریان خود را شگفت‌زده کنید: چیزی که می‌خواهند را در زمانی که می‌خواهند و به روشی که می‌خواهند در اختیارشان قرار دهید
  • به سفر مشتری خود به چشم یک حرکت رها و آزاد نگاه کنید، به دور از هرگونه محدودیت‌های کانالی
  • پاسخ متناسب به مشتریان‌تان بدهید
  • به درک عمیق‌تری از مشتریانتان دست یابید
  • قدرت داده‌ها و مرز میان راحتی و رضایت و حریم خصوصی را دریابید
  • سردرگمی مشتری را از میان بردارید، ناکارآمدی‌ها را حذف کنید و قیمت‌ها را پایین بیاورید

.

9:30- تحلیل‌های پیشگویانه

  • به کارگیری رگرسیون و مدل‌های داده‌کاوی بر روی داده‌های موجود به منظور استنتاج آماری بسیار دقیق در خصوص رفتار مورد انتظار در آینده
  • به کارگیری از تحلیل پیشرفته داده و ماشین یادگیری به‌منظور ایجاد تغییرات اساسی در کسب‌وکارتان
  • بهترین اقدام بعدی را توصیه می‌کنیم: خطاهایتان را در آنچه مورد قضاوت قرار می‌گیرد کاهش دهید
  • داده‌کاوی: بررسی اطلاعات الگوی خرید مشتری برای ارائه پیشنهادات به موقع و قانع‌کننده
  • بر روی تصمیمات مشتری اثرگذار باشید

.

10:00- میلنیال‌ها: نسل دیجیتال، یک فرصت عظیم

  • برطرف کردن انتظارات مشتری متصل و متقاضی
  • چگونه بر هوشیاری اجتماعی و مصرف‌کننده کمتر وفادار غلبه کنیم
  • افزایش سرعت خدمات
  • تولید محتوا در رسانه‌های دیجیتالی و اجتماعی که باعث وفاداری به برند میلنیال‌ها می‌شود
  • ارتباط گسترده: چگونه محتوای متناسب با علائق شخصی ایجاد کنیم

.

10:20- استراحت


فین‌تک

11:00- پرداخت‌های P2P

  • چگونه پرداخت‌های رایگان دیجیتالی P2P بر روی کسب‌وکار شما تأثیرگذار است؟
  • پیش‌بینی احساس مصرف‌کننده که به‌سرعت در حال تغییر است
  • چگونه مصرف‌کنندگانی که نمی‌خواهد دیگر هزینه‌ای برای خدمات مالی پرداخت کنند را جذب کنیم
  • آیا می‌توانید به شیوه بهتری به مشتریانتان خدمت‌رسانی کنید؟
  • آیا بانک‌ها لحظه خاص خودشان را دارند؟

.

11:20- ارسال پول (رمیتنس‌ها)

  • فین‌تک و پرداخت‌های موبایلی چطور زندگی، کسب‌وکار و اقتصاد را در کشورهای توسعه‌یافته تغییر داده است
  • روش‌های برای تسلط بر حوزه: چگونه رفاه و راحتی فراهم کنیم
  • امکان ارائه انتقال‌های موبایل به موبایل برای کاهش خطرات تقلب
  • نوآوری برای مشتری
  • شروع به ارسال وجه بین مرزی و ایجاد همکاری

.

11:40- پنل: انقلاب فین‌تک

  • ساخت‌وساز برای آینده
  • ریسک- نوآوران فین‌تک می‌توانند هزینه‌ها را از بین ببرند
  • در 5 سال آینده مشتریان شما به چه چیز نیاز دارند؟
  • آیا بزرگ‌ترین بانک دنیا در سال 2020 پولی در اختیار دارد؟
  • بحث بر سر نقش انطباق
  • همکاری میان بانک‌ها، فین‌تک و رگولاتورها با هدف راه‌اندازی مجدد خدمات مالی

.

12:10- BLE و اینترنت اشیا

  • آگاهی کامل از فعالیت‌های پرداختی مشتریتان
  • ادغام وفاداری و پرداخت به منظور افزایش تراکنش‌ها
  • چگونه در میدان رقابتِ ایجاد اطمینان، برنده باشیم
  • همکاری با فروشنده‌ها به منظور بهبود تجربه مشتری و ارائه محصولات مناسب در زمان مناسب
  • ……

.

12:40- ناهار


پرداخت‌های جایگزین

14:00- پنل: ظهور پرداخت‌های اجتماعی و پوشیدنی

  • ایجاد ارتباط  با نسل هزاره به‌منظور افزایش شمار تراکنش‌ها
  • ایجاد درآمد از پرداخت‌های اجتماعی
  • درک قدرت موجود در دکمه «خرید»
  • انجام پرداخت از طریق مچ دست
  • بازسازی شیوه خرید روزانه مشتریان
  • توسعه خدمات پوشیدنی: هشدار حساب بانکی، مانده‌گیری و انتقال پول
  • یادگیری از موفقیت غیر بانکی‌هایی که اپلیکیشن پوشیدنی ساخته‌اند مانند دیزنی

.

14:20- پرداخت‌های نامحسوس

  • اتخاذ یک رویکرد …. برای کمک به پرداخت‌های فراموش‌ شده
  • ایجاد راحتی، سادگی و ارزش در یک تجربه پرداخت
  • تأکید کمتر بر روی چگونگی پرداخت‌ها و تأکید بیشتر بر روی احاطه تجارت
  • چگونگی راه‌اندازی یک اپلیکیشن نامحسوس برای ارائه ساده‌ترین تجربه تراکنشی ممکن

.


پرداخت‌های B2B

14:40- آینده پرداخت‌های B2B

  • چه مدل‌های جدید کسب‌وکاری در حال ظهورند؟
  • درک پتانسیل اعظم بازار
  • نهایت استفاده از زیرساخت‌های موجود برای انجام بازی B2B
  • چطور تکنولوژی‌های مصرف‌کننده محور از قبیل P2P، ارسال وجه و غیره می‌توانند ارائه‌دهنده بست پرکتیس برای ایجاد نوآوری در زمینه B2B باشند
  • استفاده از نوآوری که آینده پرداخت کسب‌وکارها را رقم می‌زند
  • امکان انجام کسب‌وکار به سهامداران

15:20- میزگرد

  • چگونه سیستم‌های پوز را برای مشتریان چندکاناله بازسازی کنیم
  • توکن‌سازی: چطور کار می‌کند و چرا کسب‌وکار شما به آن نیاز دارد
  • ارتقا تأمین مالی فراگیر از طریق سرویس‌های بازپرداخت
  • ساده کردن تکنولوژی و سیستم‌ها در مدیریت پول نقد
  • راه‌اندازی یک ابزار نوآوری: سرویس‌های در خانه یا خدمات فروشنده
  • رقابت و برتری علیه بانک‌های صرفا دارای وب و موبایلی

.

16:00- پایان کنفرانس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.