راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جزئیات درآمد یک‌ساله شرکت خدمات انفورماتیک منتشر شد / کسب بیش از ۳۷۰۰ میلیارد تومان در ۱۴۰۱

درآمد شرکت خدمات انفورماتیک در اسفند سال گذشته بیش از ۳۴۳ میلیارد تومان بوده و این شرکت سال ۱۴۰۱ را با کسب بیش از ۳۷۰۰ میلیارد تومان درآمد به پایان رسانده است.

شرکت خدمات انفورماتیک در راستای سیاست‌های بانک مرکزی به‌منظور ایجاد و راه‌اندازی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور در آذرماه سال ۱۳۷۲ به‌عنوان بازوی اجرایی این بانک تأسیس شد.

آخرین صورت مالی منتشرشده از این شرکت نشان می‌دهد که درآمد آن در اسفندماه سال گذشته بیش از ۳۴۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه قبل در همان سال بیش از ۱۰ میلیارد تومان رشد کرده است.

علاوه بر این، شرکت خدمات انفورماتیک در سال ۱۴۰۱ در مجموع بیش از ۳۷۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که در مقایسه با دوره مالی سال ۱۴۰۰ معادل ۳۱.۸ درصد افزایش داشته است.

درآمد این شرکت در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۸۵۱ میلیارد تومان بوده است. شرکت خدمات انفورماتیک، از طراحی و تولید نرم‌افزارهای تخصصی تا ایجاد و گسترش شبکه اختصاصی مخابراتی و از عرضه و تولید دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و پایانه فروش (POS) تا ارائه خدمات مورد نیاز بانک‌ها به‌صورت برون‌سپاری (Outsourcing) سبد کاملی از راه‌حل‌ها، محصولات و خدمات را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

درآمد این شرکت از محل ارائه خدمات و فروش تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی حاصل می‌شود که از درآمد بیش از ۳۷۰۰ میلیاردی آن در سال گذشته، فقط ۲۵۶.۴ میلیون تومان درآمد از فروش تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی داشته و این میزان کاهش قابل‌ توجهی در مقایسه با سال ۱۴۰۰ داشته است.

میزان درآمد شرکت خدمات انفورماتیک از فروش تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی در سال ۱۴۰۰ معادل ۱۴ میلیارد و ۴۶۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.