راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازار تتری بیش‌ از 30 رمزارز در صرافی رمزینکس

یکی از ویژگی‌های پرکاربرد صرافی رمزینکس، وجود بازار تتری ارزهای محبوب، در کنار بازار ریالی آنهاست. ارزهای بسیاری از جمله بیت‌کوین، اتریوم، پولکادات و… در رمزینکس دارای بازار تتری نیز هستند که کاربران می‌توانند علاوه بر ریال، با تتر نیز این ارزها را خریدوفروش کنند.

به گزارش روابط عمومی رمزینکس، این صرافی در نوروز امسال، بازار تتری ارزهای معروفی چون ترون، لیدو دائو، اف‌تی‌ایکس، پالی‌گان، ماسک نتورک را به قسمت بازارهای خود اضافه کرده است.


تتر، محبوب‌ترین استیبل‌کوین صنعت کریپتو


تتر (USDT) به‌عنوان معروف‌ترین و محبوب‌ترین استیبل‌کوین، نقش اساسی در بازار و صنعت کریپتوکارنسی دارد. این استیبل‌کوین که با پشتوانه ارز فیات دلار فعالیت می‌کند، بیشتر برای تأمین نقدینگی و جلوگیری از نوسانات دارایی کاربران این حوزه کاربرد دارد. در سراسر دنیا هر شخصی که در بازار کریپتوکارنسی فعالیت می‌کند، با تتر نیز سروکار دارد و این ارز را می‌توان واسطه‌ای میان دارایی‌های دیجیتال و دارایی‌های فیات دانست. در بسیاری از کشورها، بیشترین کاربرد تتر جابه‌جایی دارایی و پول است.

قیمت این ارز همواره برابر با یک دلار آمریکاست و روی بلاکچین‌های مختلف قابل انتقال است؛ ولی بلاکچین مخصوص به خود را ندارد.


بازار تتری و ریالی


بازار تتری در ایران، بازاری است که از تتر به جای ریال برای تبدیل دارایی‌ها استفاده می‌شود و معاملات جفت ارزها بر اساس تتر انجام می‌گیرد. خرید ارزها در این بازار با تتر انجام می‌شود و کاربران در ازای خرج تتر، ارز مورد نظر خود را دریافت می‌کنند. فروش در بازار تتری نیز با کسب تتر در ازای فروش ارز مورد نظر صورت می‌گیرد و دریافتی، ارز تتر است. بازار تتری برای کاربرانی مناسب است که می‌خواهند حرفه‌ای‌تر و همراه با بازار جهانی ترید کنند. در صورت استفاده از بازار تتری، دیگر نیاز نیست کاربران دارایی‌های دیجیتال را ابتدا به ریال و سپس به تتر تبدیل کنند.

استفاده از بازار تتری در کنار بازار ریالی ارزهای مختلف، نیازهای مختلف کاربران در تأمین نقدینگی را برطرف کرده و کاربران می‌توانند از مزایای هر دو بازار بر اساس نیاز خود استفاده کنند.


دسترسی به بازار تتری


برای استفاده از مزایای بازار تتری، علاقه‌مندان و کاربران ارزهای دیجیتال می‌توانند به پلتفرم رمزینکس مراجعه کرده و از بازار تتری ارزهای مختلف در این صرافی استفاده کنند. در این صرافی بیش از 30 ارز دارای بازار تتری هستند و کارمزد بازار تتری ثابت و برابر با 0.1 درصد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.