راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فروش مجوز روزانه طرح ترافیک در کیوسک‌های بانک اقتصاد نوین

امکان خرید مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک از کیوسک‌های بانکی بانک اقتصاد نوین برای شهروندان تهرانی فراهم گردید. این طرح که توسط شرکت پرداخت نوین آرین و با همکاری شرکت کنترل ترافیک تهران اجرایی شده است، علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان، ارائه خدمات به شهروندانی که دسترسی به اینترنت ندارند را میسر کرده و آنها را از مراجعه روزانه به فروشندگان بی نیاز می‌کند.

برای خرید طرح ترافیک روزانه، این مطلب را ببینید: نگاهی به سامانه تهران من / نحوه خرید روزانه طرح ترافیک از سامانه تهران من

Kiosk2-way2pay-92-07-20

از ویژگی‌های مهم این طرح این است که شهروندان می‌توانند با همه کارت‌های بانکی شبکه شتاب و با وارد کردن شماره تلفن همراه در کیوسک بانکی، اعتبار موردنظر خود را خریداری کرده و هر زمان که تمایل ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند، بدون نیاز به ارسال کد فقط با ارسال پیامک پلاک خودرو به سامانه، مجوز را برای آن روز خریداری کنند که مبلغ مجوز از اعتبار آنها کسر خواهد شد. در حال حاضر بر روی کیوسک‌های بانک اقتصاد نوین که مجهز به کارتخوان، نمایشگر لمسی، بارکدخوان و پرینتر می‌باشند، خدمات متنوع دیگری همچون پرداخت قبوض، فروش شارژ تلفن همراه، اعلام مانده حساب، دریافت شناسه پرداخت شبا، پرداخت عوارض شهرداری و …. ارائه می گردد.

Kiosk1-way2pay-92-07-20

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کیوسک‌های بانک اقتصاد نوین مستقر در شعب این بانک، مناطق شهرداری، دفاتر خدمات الکترونیک و همراه اول، پایانه‌ها و … از این خدمات استفاده نمایند.

منبع: پرداخت نوین آرین

خبر جدید؛ اردیبهشت ۹۴

علاوه بر شیوه اینترنتی، تلفنی و پیامکی، از اردیهشت ماه ۹۴ همشهریان تهرانی می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای و بدون نیاز به اینترنت و بدون نیاز به هیچ نوع اپلیکیشنی، از هر کجا که هستند تنها با شماره‌گیری #۱*۳*۱۳۷* طرح ترافیک روزانه خریداری کنند. (+اطلاعات بیشتر)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.