راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیدار مدیرعامل شرکت پرداخت نوین با مسئولان و فعالان نظام صنفی رایانه‌

مدیرعامل شرکت پرداخت نوین در دیدار با اعضای نظام صنفی رایانه‌ای بر اهمیت تعامل و بسط همکاری‌های صنفی در جهت توسعه فعالیت‌های فناورانه شرکت پرداخت نوین تاکید کرد.

گردهمایی بزرگ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شامگاه هفتم بهمن ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران با حضور بیش از 1000 فعال صنف رایانه، مسئولان دولتی و فعالان صنعت انفورماتیک، بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد، که طی آن مدیران ارشد شرکت پرداخت نوین نیز حضور داشتند.

در این گردهمایی مهندس میردامادی در دیدار با نصراله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، اظهار داشت: با توجه به دیدگاه‌های توسعه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از سوی وزارت ارتباطات دولت یازدهم و توجه به فعالیت صنف، زمینه خوبی فراهم شده تا شاهد رشد صنعت انفورماتیک و ICT در کشور باشیم. این موضوع زیرساخت لازم برای توسعه همه جانبه دولت الکترونیک از جمله بانکداری الکترونیک بر بستر شبکه ملی اطلاعات را فراهم می‌آورد .

همچنین میردامادی در این دیدار آمادگی لازم از سوی شرکت پرداخت نوین را برای ارائه خدمات توسعه یافته در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت اعلام کرد. شرکت پرداخت نوین در فصل جدید فعالیت خود، بر ارائه راه حل های نوین متناسب با بازار ایران با توجه به الزامات امنیتی و همکاری حرفه ای با فعالان این حوزه تاکید دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.