راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با کمک شرکت فناپ فروشگاه اینترنتی شهر کتاب افتتاح شد

fanap

فروشگاه اینترنتی شهر کتاب با همت موسسه «شهرکتاب» و با تلاش متخصصان شرکت فناوری‌اطلاعات‌ و ارتباطات پاسارگاد‌آریان (فناپ)، پس از طی دوره آزمایشی، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

مراسم افتتاح فروشگاه اینترنتی شهرکتاب همزمان با افتتاح همایش «حافظ و دوستی» و با حضور دکتر مجیدقاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، مهندس مهدی فیروزان مدیرعامل موسسه شهرکتاب، اساتید حوزه فرهنگ و ادب، سفرای تاجیکستان، تونس و هندوستان و علاقه‌مندان به حافظ برگزار شد. در این فروشگاه اینترنتی که پشتیبانی مالی راه‌اندازی آن، بر عهده‌ بانک‌ پاسارگاد بود، هفتاد هزار کالای فرهنگی و کتاب، برای فروش عرضه شده و کاربران و علاقه‌مندان می‌توانند بدون محدودیت‌ جغرافیایی از امکانات آن بهره‌مند شوند.

در این مراسم دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌ پاسارگاد، رویکردهای فرهنگی بانک‌ پاسارگاد و ضرورت توجه به این اقدامات را در گستره‌ سیاست‌‌گذاری‌های این بنگاه اقتصادی قلمداد کرده و گفت: واژه‌ پاسارگاد، ملهم از معنویت، تاریخ و تمدن ایرانی است. این نام که مرکز پارسیان نام دارد، از بین ۱۱۹۴ نام، طی فرایندی مشخص و علمی، به دنبال احساس دین به تاریخ، گزینش شده‌است. این نام برای ما مسئولیت همیشگی و تعهد در پی خواهد داشت. دقت و تعهد به تاریخ و تمدن ایران باعث غرور ذی‌نفعان بانک پاسارگاد شده‌است. دکتر قاسمی ادامه‌داد: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی، دغدغه‌های فرهنگی دارند، چراکه احساس تعهد به فرهنگ ایرانی، در همه‌ی ایرانیان نهادینه است. در این مراسم همچنین مهندس فیروزان، اهداف و نیات مرکز فرهنگی شهرکتاب را، در جهت تحقق توسعه‌، تشریح کرد .

گفتنی است فروشگاه اینترنتی شهرکتاب درتلاش است ضمن تحقق چشم‌انداز «بزرگ‌ترین فروشگاه فرهنگی فارسی زبان»، مرجعی برای دسترسی علاقه‌مندان فرهنگ و هنر فارسی در تمام جهان باشد. این فروشگاه هم اکنون با دارا بودن بیش از ۷۰ هزار کتاب و کالاهای فرهنگی و هنری، و با رویکرد تکریم مشتریان و تسهیل دسترسی آماده ارائه خدمات به تمام شهرهای ایران و همچنین سراسر دنیا می‌باشد. برخی از ویژگی‌های این فروشگاه عبارتند از امکان جستجوی پیشرفته، درگاه پرداخت امن پاسارگاد، ارائه خدمات تخفیف و بن‌کارت به سازمان و شرکت‌ها و همچنین امکان خرید از طریق ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۸۹۵۱۸۹۵۱ و یا خرید تلفنی از طریق شماره ۸۸۷۴۲۱۱۸-۰۲۱

 منبع: بانک پاسارگاد

1 دیدگاه
  1. علی می‌گوید

    تشکر فراروان از شما و همه کسانی که در عرصه فرهنگ این مرز وبوم تلاش میکنند خسته نباشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.