راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید قسطی از دیجی‌کالا با اعتبار سوپراپلیکیشن دیجی‌پی

همه افراد گاهی در موقعیتی قرار گرفته‌اند که نیاز مبرمی به ‌وسیله خاصی داشته‌اند‌، اما میزان بودجه‌شان اجازه خرید را به آنها نداده است. مثلاً فردی که چند سال از آخرین باری که لپ‌تاپ جدیدی خریده‌، گذشته و شغل و ارتباطاتش هم نیازمند این است که با آخرین فناوری‌ها همراه باشد، تا همین حالا هم از قافله دنیای هوشمند حسابی عقب‌ افتاده‌ است. لپ‌تاپ قدیمی بسیار کند و وقت‌گیر است و با نرم‌افزارهای جدید نیز سازگار نیست. قطعاً زمان خرید لپ‌تاپ جدید فرارسیده است، اما افراد با نگاهی به قیمت‌ لپ‌تاپ‌های موجود در بازار هر بار تصمیم‌شان را به تعویق می‌اندازند.

در موقعیت دشوارتر، فردی صبح یک روز شنبه شلوغ و مهم کاری، ناگهان لپ‌تاپش خاموش می‌شود و با هیچ وعده‌ و وعیدی هم خیال روشن‌شدن ندارد. بدیهی است که هزینه تعمیر لپ‌تاپ سر به آسمان خواهد زد و هرگز مانند قبل نخواهد شد. قیمت‌ها بالا رفته‌اند اما امکانات دیگری برای افرادی در این موقعیت‌ها پدید آمده است؛ امکاناتی مانند خرید قسطی.


خرید قسطی، راه‌حل آسان روزگار گرانی


خرید قسطی برای چنین مواقعی راه‌حل مناسبی به نظر می‌آید، البته نه خرید قسطی به شکل سنتی و پس از طی‌کردن مراحل بسیار و پیدا کردن ضامن که افراد را از هر خرید قسطی بیزار می‌کند.

خرید قسطی هم مانند بسیاری از روندهای دیگر، دیجیتالی و هوشمند شده است. پلتفرم‌هایی ایجاد شده‌اند که امکان خرید قسطی امن و هوشمند را فراهم می‌آورند. دیجی‌کالا این روزها، کمپین خرید قسطی را اجرا کرده و افراد به‌راحتی می‌توانند از مزایای این کمپین بهره‌مند شوند.

خرید قسطی از دیجی‌کالا از طریق سوپراپلیکیشین دیجی‌پی امکان‌پذیر است. دیجی‌پی با هدف ارتقای کیفیت تجربه پرداخت آنلاین شروع به فعالیت کرده و در کنار خدمات بسیاری که ارائه می‌دهد، امکان خرید قسطی از دیجی‌کالا را نیز فراهم آورده است.

خرید قسطی از دیجی‌کالا دو مرحله دارد؛ دریافت اعتبار آنلاین از لیزینگ‌ها و فعال‌کردن کارت تجارت آسان.

در روش اول لازم است افراد:

در روش دوم هم باید:

  • به یکی از شعبه‌های بانک تجارت مراجعه و کارت آسان خرید را دریافت کنند.
  • با شماره همراه به نام خودشان (فردی که آسان کارت به نام اوست) وارد دیجی‌پی شوند و کارت را فعال کنند.

حالا ثبت‌نام شروع می‌شود، در این مرحله باید یکی از تأمین‌کنندگان اعتبار را انتخاب کنید که در فهرست زیر مشاهده می‌کنید:

  • لیزینگ پارسیان (22.89% سود سالیانه)؛
  • تجارت-آسان خرید (18% سود سالیانه)؛
  • لیزینگ رایان سایپا (22.89% سود سالیانه)؛
  • مبلغ اعتبار (تا سقف 200،000،000 ریال) تعیین شود؛
  • تعداد اقساط تعیین شود (9 و 12ماهه).

پس از بررسی مدارک ارائه‌شده برای احراز هویت و اعتبارسنجی، با متقاضی تماس گرفته می‌شود و دیجی‌پی اعتبار مدنظر را به فرد اعلام می‌کند. امکان خرید از دیجی‌کالا به ‌محض اختصاص اعتبار امکان‌پذیر است.


خرید قسطی از دیجی‌کالا، بازی برد – برد


«دیجی‌پی، پرداخت، باهوش» شعار دیجی‌پی است. افراد بدون نیاز به ضامن و اقدام حضوری، به‌سرعت اعتبار دریافت می‌کنند، همچنین بازپرداخت اقساط به‌سادگی، غیرحضوری و یک‌ ماه پس از دریافت اعتبار خواهد بود.

افراد به‌آسانی از امکانات سوپراپلیکیشن دیجی‌پی استفاده و کالای مدنظرشان را به‌سرعت و بدون نیاز به زمانی برای تأمین بودجه از بین بهترین و باکیفیت‌ترین مدل‌ها انتخاب می‌کنند. کالای خریداری‌شده به‌روز و جدید است و افراد مجبور نیستند به‌دلیل قیمت کالا  از ایده‌آل‌هایشان دست بکشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.