راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دبیر نصر تهران خبر داد: پیگیر واکسیناسیون اعضای صنف هستیم

در نشست خبری مردادماه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران که روز گذشته برگزار شد، دبیر نصر تهران از واکسیناسیون اعضا و انجام بیمه تکمیلی برای اشخاص حقیقی این صنف خبر داد.

علیرضا کشاورز، دبیر نصر تهران در سخنانی که در نشست خبری مردادماه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران بیان کرد، گفت: «امسال برای اولین‌بار، 22 تیرماه، بزرگداشت روز فناوری اطلاعات را داشتیم؛ موضوعی که با پیگیری‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به ثمر نشست.»

او با اشاره به اینکه دو سال پیش هم بر نبود کمیسیون تخصصی فضای مجازی در مجلس تأکید شده، گفت: «نبود کمیسیون تخصصی فضای مجازی در مجلس باعث شده طرح صیانت در کمیسیون‌های متفاوت بررسی شود و تمامی ابعاد آن به‌صورت جامع دیده نشود.»

به گفته دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات تعامل با مجلس برای ایجاد کمیسیون ICT دیده شده است. او ابراز امیدواری کرد یک بار برای همیشه بستر ICT از این چندپارگی خارج شود.

کشاورز همچنین به پیگیری‌های نصر تهران در رابطه با واکسیناسیون اعضا و انجام مکاتبات با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، تفاهم‌نامه با بانک صادرات، تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی، تعامل با انجمن آشنا و اتحادیه‌ فناوران و انجام بیمه تکمیلی برای اشخاص حقیقی در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: «به‌دنبال کنشگری فعالیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.