راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حرکت اول در استارتاپ نت‌باکس سرمایه‌گذاری کرد

حرکت اول به‌عنوان بازوی خطرپذیر گروه همراه اول که در سال 1397 تأسیس‌شده، از سرمایه‌گذاری خود در نت‌باکس، استارتاپ فعال حوزه رسانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حرکت اول، سرمایه‌گذاری در نت‌باکس، دومین سرمایه‌گذاری حرکت اول در سال 1400 و اولین سرمایه‌گذاری‌اش در حوزه رسانه است. حرکت اول در سال گذشته بیش از 200 میلیارد تومان در کسب‌وکارهای مرحله میانی و بالاتر سرمایه‌گذاری کرده است.

نت‌باکس پلتفرمی در حوزه ارائه محتوا، متشکل از سخت‌افزار و نرم‌افزارهای جانبی است که توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های ممتاز، در مجتمع فناوری دانشگاه صنعتی شریف شکل‌ گرفته و این اولین راند جذب سرمایه این استارتاپ محسوب می‌شود.

سید مهدی حسینی، هم‌بنیان‌گذار و مدیر فنی نت‌باکس، ضمن تأیید این خبر، در مورد دلایل این همکاری اعلام کرد: «با توجه به گستردگی بازار نت‌باکس، برای ما اهمیت داشت که سرمایه‌گذار علاوه بر تزریق سرمایه، بتواند ارتباطات مناسبی برای ما ایجاد کند و این‌ یکی از ویژگی‌های بارز حرکت اول است.»

حرکت اول برتری‌های فناورانه، دارا بودن تیم متخصص و باانگیزه و بازار بزرگ و روبه‌رشد را از دلایل انتخاب این شرکت در سبد سرمایه‌گذاری خود اعلام کرد. جزییات دقیق‌تر این سرمایه‌گذاری، در نشست خبری، پس از کاهش محدودیت‌های کرونایی، اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.