راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور دیجی‌پی در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت / امکان دریافت وام بلادرنگ در دیجی‌پی با سفته الکترونیکی

بعد از سه سال وقفه نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدت دو روز در روزهای اول و دوم اسفند برگزار می‌شود. دیجی‌پی که به‌تازگی امکان دریافت اعتبار با سفته الکترونیک را فراهم کرده و فرایند دریافت تسهیلات را به یک روز تقلیل داده یکی از این شرکت‌هایی است که در این همایش حاضر شده است. به گفته هومن امینی مدیرعامل دیجی‌پی؛ این مجموعه می‌خواهد با حضور در این همایش تعاملاتش با شرکای تجاری و بانکی را گسترش دهد و محصولاتش را به ذی‌نفعان بانکی معرفی کند.

او می‌گوید: «فلسفه این اقدامات نزدیک‌شدن مجموعه به ارائه وام بلادرنگ است؛ دیجی‌پی بسته به رتبه اعتباری متقاضیان و ارزیابی ریسک بازپرداخت از آنها چک یا سفته درخواست می‌کند؛ چک برای افراد با رتبه اعتباری کم و سفته برای کاربران با رتبه اعتباری بالاتر است. کاربران می‌توانند با ارائه سفته و امضای دیجیتال و سپری‌کردن مراحل احراز هویت به‌سرعت در کمتر از 15 دقیقه تا سقف 30 تومان اعتبار دریافت کنند. در آینده امیدواریم با متقاعدکردن بانک دریافت سفته از کاربران با رتبه اعتباری کم هم فراهم شود.» به اعتقاد امینی، ارائه سفته آخر هفته‌ها هم فعال است و تعطیلی شعب بانکی را ندارد.

اوبااشاره به چالش‌های اعطای وام با سفته توضیح داد: «زیرساخت‌های وزارت اقتصاد و قطعی و وصلی این سیستم و باورناپذیری کاربران مهم‌ترین چالش ارائه اعتبار روزانه دیجی پی است. همچنین بسیاری از مشتریان نحوه استفاده از امضای الکترونیک را آگاه نبودند و احراز هویت به دلایل متفاوت مثل اختلالات ثبت‌احوال ناتمام می‌ماند؛ اما اکنون این فرایند تسهیل شده و دیجی‌پی یک ویدئو کاربران را صحت سنجی می‌کند.»

براساس گفته‌های امینی، دیجی‌پی برای سال آینده می‌خواهد سرویس‌ها و خدماتش را گشترش و فضای آفلاین خود را بهبود دهد و از سمتی دیگر با سایر شبکه‌های پذیرندگان تعاملات لندتکی داشته باشد.

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    فقط یک دروغ فریبنده از مجموعه دیجی پی
    برای دریافت وام ۳۰ تومنی از شما ۵ میلیون حق دلالی می گیرد و بعد ماهها وام شما رو نمیده، و بارها و بارها باید پیگیر باشید اصل پول خودتون پس بگیرین، گول ظاهر و حرفهای فریبنده رو خورید.
    لازم شد مستندات این موضوع در دسترس می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.