راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نقشه بازار ارزهای دیجیتال، مرجع کامل تحولات روزانه رمزارزها / هیت مپ محصول جدید بیت پین

نقشه بازار ارزهای دیجیتال پلتفرم جدیدی است که معاملات رمزارزها را با ظاهری جذاب‌تر و با رابط کاربری مناسب‌تر نمایش می‌دهد. این ابزار توسط تیم توسعه محصول بیت‌پین طراحی و پیاده‌سازی شده است.

نقشه بازار یا هیت مپ (HeatMap) ابزار جدید صرافی ارزهای دیجیتال بیت پین است که به کاربران اجازه می‌دهد وضعیت معاملات بازار را در حداقل زمان مشاهده کنند. معامله‌گران با کمک این ابزار می‌توانند در مورد زمانِ نقطه‌هایِ ورود و خروج به معاملات، تصمیم بهتری بگیرند. نقشه بازار یکی از مهم‌ترین و بهترین ابزارهای موجود در بازار با هدف بررسی وضعیت معاملات رمزارزها است. با استفاده از اطلاعات نقشه می توانید در یک صفحه نمای کلی یک‌روزه بازار ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید.

این نقشه از دو طیف رنگی سبز و قرمز تشکیل‌شده است. میزان کم‌رنگی و پررنگی این دو رنگ، می‌تواند متفاوت باشد. طیف‌های رنگ‌ قرمز نشان‌دهنده روند منفی یک رمزارز هستند و طیف‌های رنگ‌ سبز، روند مثبت را نشان می‌دهند. هر چقدر رنگ سبز تیره‌تر باشد، به معنای روند صعودی یک ارز دیجیتال در آن روز است. از طرف دیگر، رنگ قرمز هرچقدر تیره‌تر باشد، نشان‌دهنده اوضاع وخیم و روند شدید نزولی آن ارز در همان روز است.

در نمای کلی ارزهای دیجیتال، هر خانه نشان‌دهنده یک کوین هستند. اما اندازه‌ی این خانه‌ها می‌تواند متفاوت باشد. به‌طور معمول اندازه‌ی معاملات هر رمزارز، نشان‌دهنده کوچکی یا بزرگی سهم آن ارز از بازار ارزهای دیجیتال است. با استفاده از این ابزار (نقشه رمزارزها) می‌توانید نمایش را بر اساس نوع کوین و توکن، بازه‌ی زمانی یک ساعته، یک روزه، هفت روزه، یک ماهه یا بازه‌ زمانی دلخواه تنظیم کنید. همچنین امکان مشاهده ارزهای دیجیتال بر پایه بازه‌ی قیمت‌ هم در این ابزار پیش‌بینی شده است.

در واقع، نقشه بازار ارزهای دیجیتال نمایی کلی از وضعیت رمزارزهای برتر است که به معامله‌گران برای هدف‌گذاری، کمک بسیاری می‌کند.

بیت پین محصول شرکت سنا ایمن مبادله از گروه شرکت‌ های مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و حقوقی به همراه تیمی از خبرگان حوزه‌ی فناوری و مدیریت مالی است. این صرافی با وجود اینکه چند ماه پیش راه‌اندازی شده است، توانسته در همین مدت کوتاه، نظر بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها را به خود جلب کند. رابط کاربری آسان تحت‌وب و اپلیکیشن تلفن‌همراه خرید‌ و‌ فروش ارزهای دیجیتال بیت پین، در حال حاضر یکی از ساده‌ترین و درعین‌حال پیشرفته‌ترین پلتفرم‌های بازار ارز دیجیتال در ایران محسوب می‌شود.

2 دیدگاه
  1. saeed33pol می‌گوید

    سلام .بسیارعالی..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.