راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در رویداد دیسراپت برلین ۲۰۱۹ چه می‌گذرد؟

رویداد دو روزه «دیسراپت برلین ۲۰۱۹» که با هدف شبکه‌سازی افراد از سال ۲۰۱۱ هر ساله توسط وب‌سایت «تک‌کرانچ» و در آسیا (پکن)، آمریکا (سانفرانسیسکو و نیویورک) و اروپا (لندن و برلین) برگزار می‌شود، امروز کار خود را در برلین به پایان می‌رساند. در این مطلب نگاهی بر ارائه و رقابت تعدادی از استارت‌آپ‌ها برای تصاحب جایزه ۵۰ هزار دلاری خواهیم داشت. همچنین چرخی کلی در فضای این رویداد نیز خواهیم زد.


فضای کلی رویداد


کلید واژه‌های پراهمیت و پرتکراری که در رویداد دیسراپت برلین بسیار به چشم می‌خورند شامل «فین‌تک»، «دانش داده»، «تنوع» و «پایداری» هستند.


ارائه استارت‌آپ‌ها


استارت‌آپ Wotch.io، شبکه اجتماعی اشتراک ویدیو است که امکانات زیادی را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد.

Genesis تیمی از استنفورد است که پلتفرمی مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساخت دارو ایجاد کرده است. تمرکز این پلتفرم روی بیماری خاصی نیست و به شرکت‌های داروسازی کمک می‌کند تا روند تولید دارو را سریع‌تر کنند.

این استارت‌آپ نیز با استفاده از هوش مصنوعی Adaptive Music می‌سازد یعنی موسیقی را با شرایط زندگی فرد، سازگار می‌کند؛ برای مثال زمانیکه فرد عجله دارد، موسیقی تند پخش می‌شود. نقطه شروع فعالیت این استارت‌آپ در صنعت بازی است که با موسیقی را با ریتم بازی سازگار می‌کند.

این استارت‌آپ نیز برنامه‌ای را طراحی کرده است که سینگالی که مغز از نگاه کردن به یک تصویر تولید می‌کند را به ربات ارسال می‌کند و در نهایت این سیگنال باعث به حرکت افتادن ربات می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.