راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری اولین دوره اعطای پایان‌نامه مدیریت مرکز تماس در سطح پیشرفته، توسط هیئت داوران شرکت سفیر آبی آرام

در راستای بهبود عملکرد پروژه‌های شرکت سفیر آبی آرام، اعطای چهار پایان ‌نامه توسط سرپرستان ارشد این مجموعه به هیئت داوران ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سفیر آبی آرام، اولین دوره اعطای پایان نامه مدیریت مرکز تماس در سطح پیشرفته، توسط هیئت داوران با هدف بهبود آموزش و ارتقای سطح دانش در سطوح سرپرستی برگزار شد.

مهندس علی قنادیان قائم مقام شرکت سفیر آبی آرام در خصوص اهداف برگزاری این جلسه، گفت: «از ابتدای آذر ماه، بررسی چهار پروژه به سرپرستان این شرکت در چهار گروه 4 الی 5 نفره محول و برای دفاع از پایان نامه‌ها دو هفته زمان معین شد. .سرپرستان بعد از گذشت این زمان جهت دفاع در مقابل هیئت داوران که متشکل از معاونت اجرایی، مدیر پروژه‌های عملیات و مدیر فنی بودند، حاضر شدند.»

او افزود: «افزایش مهارت های ارائه شده، دانش‌های به‌روز شده، افزایش قدرت گزارش نویسی، بهبود عملکرد در ارائه و بالا رفتن سطح کیفی پروژه‌ها از نتایج اولیه این دوره بود.»

در پایان او با اشاره به اینکه دوره های مشابهی در ماه‌های آتی و در سطوح مختلف برگزار خواهد شد، افزود: «در یک ماه آینده دوره بعد با همین رویکرد و در سطح کنترل کیفیت برگزار خواهد شد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.