راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجمین دورهمی هوش مصنوعی ۲۴ دی‌ماه توسط شتاب‌دهنده پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

شتاب‌دهنده پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با توجه به رسالت خود سعی دارد تا با به‌کارگیری راهکارهای مختلفی چون برگزاری دورهمی‌های استارت‌آپی، گامی در پیشبرد علم و دانش و شکل‌گیری ایده‌های استارت‌آپی بردارد. در این راستا پنجمین دورهمی استارت‌آپی با موضوع هوش مصنوعی با حضور پرویز وکیلی صادقی، مشاور حوزه توسعه کسب‌وکار در شرکت اینگرو و سامان فرحت، تحلیلگر داده‌های کسب‌وکار در شرکت کافه بازار روز چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه از سال ۱۸ تا ۲۰ به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

عناوینی که در دورهمی هوش مصنوعی به آنها پرداخته می‌شود، «داده به‌عنوان دارایی سازمان» و «مزایده تبلیغات آنلاین» است.

این جلسات معمولا به‌صورت ارائه‌ی کوتاهی از مهمانان، در خصوص یکی از حوزه‌های تخصصی است که تجربه کاری مرتبطی در این خصوص داشته‌اند و پس از آن به شرکت‌کنندگان فرصت داده می‌شود تا سوالات خود را در خصوص موضوع ارائه و تجربیات علمی و عملی مهمانان طرح کنند. همچنین این فرصت برای شرکت‌کنندگان وجود دارد تا بعد از شرکت در این دورهمی‌ها در گروهی جهت شبکه‌سازی بیشتر با مهمانان و سایر شرکت‌کنندگان عضو شوند.

برای حضور در این دورهمی کافی است که اطلاعات فرمی را که در این لینک قرار دارد را تکمیل کنید تا کارشناسان شتاب‌دهنده پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف لینک حضور در جلسه را به ایمیل شما ارسال کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس accelerator.sharif.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.