راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به روز اول دیسراپت برلین ۲۰۱۹ / گزارش‌های ویدیویی راه پرداخت از این رویداد

رویداد دو روزه «دیسراپت برلین ۲۰۱۹» کار خود را امروز و با محوریت استارت‌آپ‌ها شروع کرد. در رویداد دیسراپت برلین امسال، موضوعاتی از قبیل هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، بیوتک، هلث‌تک، بلاکچین، فین‌تک، گیمینگ، رسانه، سرمایه‌گذاری، امنیت، حریم خصوصی، خرده‌فروشی، اینترنت اشیا، روباتیک و غیره مطرح است و سخنرانی‌هایی در این زمینه‌ها انجام می‌شود.

رویداد دیسراپت برلین با هدف شبکه‌سازی طراحی شده است و به همین خاطر غرفه‌های نمایشگاهی زیادی در این رویداد به چشم نمی‌خورد و فضای بزرگ و عظیمی نیز ندارد ولی در عوض هکاتون‌ها، کارگاه‌ها و سخنرانی‌های زیادی در آن برگزار می‌شود. در این مطلب، راه پرداخت نگاهی به اولین روز از رویداد دیسراپت برلین داشته است.


نمایی از هکاتون دیسراپت 2019


تک‌کرانچ از صدها سازنده از سراسر دنیا برای شرکت در این هکاتون دعوت کرده است.

در این ویدیو نگاهی کوتاه به فضای هکاتون رویداد دیسراپت 2019 می‌اندازیم.


ارائه استارت‌آپ‌ها برای جایزه ۵۰ هزار دلاری


در این برنامه استارت‌آپ‌ها برای دریافت جایزه ۵۰ هزار دلاری و جذب سرمایه‌گذار با یکدیگر رقابت می‌کنند. باید گفت که از زمان شکل‌گیری این برنامه در رویدادهای دیسراپت، استارت‌آپ‌های برنده توانستند درمجموع بیش از ۸ میلیارد دلار به دست آورند و از بیش از ۱۰۰ کانال مختلف، کسب‌وکارشان به دنیا معرفی شده است. در ادامه نگاهی کوتاه به ارائه هر یک از استارت‌آپ‌ها خواهیم داشت.

داوران این برنامه شامل سردبیران تک‌کرانچ و جمعی از برترین سرمایه‌گذاران خطرپذیر و کارآفرینان هستند.

این استارت‌آپ دیتاهایی را که از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کند، تحلیل و سپس آنها را به شرکت‌ها، اپ‌ها و مجموعه‌های مختلف می‌فروشد. این مجموعه‌ها می‌توانند با استفاده از این اطلاعات، با روش‌های گوناگون میزان آلودگی هوا را به حداقل برسانند. برای مثال اپ‌های سلامتی می‌توانند براساس این اطلاعات و وضعیت هوا، پیشنهادهای بهتری را به کاربر خود ارائه دهند.

استارت‌آپ Nyxo نیز تلاش می‌کند تا به افراد عادت‌های درست خوابیدن را آموزش دهد. برای این منظور ماهانه 8 یورو از افراد برای دادن مشاوره به آنها دریافت می‌کند. این استارت‌آپ اطلاعات خود را به شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف نیز می‌فروشد.

ایده سومین استارت‌آپ، آنلاین کردن شبکه‌سازی رویدادها است. درواقع هم‌زمان با رویداد فیزیکی که در حال برگزاری است، یک رویداد دیجیتال با افراد واقعی و شبکه‌سازی واقعی در آن پیش می‌رود. درواقع افراد می‌توانند سخنرانی‌های رویداد را به‌صورت آنلاین مشاهده کنند و هم‌زمان با افراد دیگر شبکه‌سازی نیز کنند.

این استارت‌آپ که اسم آن Gmelius است، ایمیل‌ها را دریافت و آنها را تبدیل به فرمت پلتفرم‌های مختلف می‌کند. برای مثال از آنها کارت ترلو میسازد. سرویسی است که به هر ذائقه‌ای از افراد کمک می‌کند که با بهترین شیوه ارتباطی با دیگران ارتباط بگیرند. تاکنون نیز بیش از 5 هزار تیم از آن استفاده کرده‌اند.

استارت‌آپ Inovat، استارت‌آپی است که به افراد در پس گرفتن مالیات خروج از کشوری که به آن سفر کرده‌اند، کمک می‌کند. این استارت‌آپ چهار درصد بابت هر مالیاتی که پس می‌گیرد از مشتری دریافت می‌کند. شعار آنها Tax Free Industry never been challenged است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.