راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صرافی رمزارز آرمانی با هدف معرفی پتانسیل‌های خود در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور دارد

شرکت تضامنی آرمانی به‌عنوان استارت‌آپ برگزیده در طرح نواندیشان فناوری‌های مالی در همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور دارد. نمایشگاه نواندیشان فناوری‌های مالی توسط شرکت خدمات انفورماتیک همزمان با همایش بانکداری الکترونیک در برج میلاد برگزار می‌شود.

روند انتخاب استارت‌آپ‌ها برای شرکت در طرح نواندیشان فناوری‌های مالی از چند ماه پیش آغاز شده و طی آن استارت‌آپ‌های حوزه بلاکچین و رمزارزها با ارائه مستندات از فعالیت خود، در سه گروه «صاحبان ایده»، «دارندگان طرح کسب‌وکار و MVP» و «طرح‌های تجاری‌سازی شده در قالب شرکت‌های نوپا» در روند بررسی قرار گرفتند.

این استارت‌آپ که مبتکر راهکارهای پرداخت و تبادلات مالی بین‌المللی بر مبنای فناوری بلاکچین است با هدف معرفی پتانسیل‌های خود در حوزه مبادلات مالی بر پایه بلاکچین، معرفی محصولات، تعامل با فعالان حوزه بانکی، ارزیابی مشکلات نظام بانکی کشور، کمک به رفع این مشکلات و ارائه دیدگاه در مجامع تصمیم‌ساز پیرامون به‌کارگیری زنجیره‌بلوک و ضوابط مربوط به آن در این رویداد حاضر می‌شود.

همچنین پلتفرم غیرمتمرکز مبادله رمزارزها، رمزارز پایدار آرمانی با پشتوانه ارزی، درگاه و API پرداخت ارزی با پشتیبانی از 150 واحد پولی فیات و چهار رمز ارز مرجع برای فروش خدمات و محصولات ایرانی در بازارهای جهانی از دیگر محصولات و خدمات استارت‌آپ آرمانی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شرکت آرمانی به نشانی rmonex.com مراجعه کنید.

1 دیدگاه
  1. مرضیه جلالی می‌گوید

    با تشکر از سرکار خانم شمس، اطلاعاتی بر روی سایت شرکت آرمانی موجود نمی باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.