راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامه‌های توسن تکنو در سیملس ۲۰۱۷

هجدهمین رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه (CME) امسال بانام جدید سیملس (Seamless)، دوشنبه و سه‌شنبه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌ماه 1396 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود. در بخش نمایشگاهی این رویداد شرکت توسن‌تکنو مانند دوره‌های اخیر، در بخش پرداخت و در  غرفه شماره T20 حضور خواهد داشت. توسن‌تکنو همچنین حامی نقره‌ای این رویداد است. مدیران این شرکت هدف از حضور در این رویداد را «پیشبرد اهداف متعالی خود در بازارهای بانکی و پرداخت و تعامل با بازار بین‌الملل» اعلام کرده‌اند.

ببینید: گزارش راه پرداخت از حضور توسن تکنو در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه ۲۰۱۶

ببینید: گفتگوی راه پرداخت با محمد مظاهری در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه ۲۰۱۶

علاوه بر بخش نمایشگاهی، از جذاب‌ترین بخش‌های چنین رویدادهایی، برگزاری کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی در حوزه‌ی فناوری‌های جدید است که همواره توجه بسیاری از مخاطبان و حاضران در نمایشگاه را به خود جلب می‌کند.به همین دلیل به جز بخش نمایشگاهی طی دو روز برگزاری این رویداد، شرکت توسن‌تکنو در بخش همایش نیز حضورداشته و نشستی تخصصی با عنوان «راه‌های جدید پرداخت» یا New Ways to Pay با حضور دکتر محمد مظاهری، مدیرعامل توسن تکنو در روز دوم رویداد از ساعت 11:20 تا 11:50 برگزار می‌گردد.
این نشست در تاریخ دوازدهم اردیبهشت‌ماه 1396 در Seamless Payments Keynote Theatre ساعت 11:20 الی 11:50 برگزار و محورهای اصلی آن از این قرار است:

  • نقش بانک‌ها در تجارت از طریق فراهم کردن و پذیرش پرداخت‌های جایگزین چیست؟
  • تعامل با مشتری چگونه می‌تواند از طریق تراکنش‌های متمرکز افزایش یابد؟
  • روش‌های نوین پرداخت هر سال در حال دگرگونی هستند، شما فکر می‌کنید کدام یک برنده خواهند بود؟
  • اینترنت اشیاء چگونه راه‌های پرداخت را تغییر خواهد داد؟ تراکنش‌های پرداخت به وسیله‌ی دستگاه‌ها به چه معناست؟
  • آیا ابزارهای پرداخت پوشیدنی فراگیر خواهند شد؟
  • آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند بازار پرداخت‌های فرد به فرد را در اختیار بگیرند؟
  • چگونه امنیت تراکنش‌های پرداخت را زمانی که مشتریان از چندین دستگاه مختلف استفاده می‌کنند، تضمین ‌می‌نمایید؟

در این نشست علاوه بر محمد مظاهری چارماین اواک (Charmaine Oak) نویسنده کتاب بازی پول دیجیتال و همکار نویسنده کتاب ارزهای مجازی؛ از محرمانگی تا امنیت، سیمون هاسلام (Simon Haslam) مدیرعامل گروه Network International، زاف کظمی (Zaf Kazmi) رئیس بخش موبایل Erste Bank، فرشاد نوشادیمشاور مدیرعامل بانک سامان، سامی توفاها (Sammy Tuffaha) مدیر پرداخت‌های دیجیتال اتصالات و کمالجت روستوگی (Kamaljeet Rastogi) رئیس Mahindra Comviva حضور دارند.

ببینید: معرفی یکی از آخرین محصولات توسن تکنو و پکس در نمایشگاه کارت و خاورمیانه ۲۰۱۶ 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.