راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی محصولات جدید توسن‌تکنو در رویداد Seamless Middle East 2024

توسن‌تکنو در رویداد Seamless Middle East 2024 محصولات جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی توسن‌تکنو، شرکت «توسعه فن‌افزار توسن» با نماد تجاری «توسن‌تکنو» در رویداد بین‌المللی Seamless Middle East 2024 دبی، محصولات جدید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را معرفی کرد. این محصولات شامل پایانه‌های جدید پرداخت الکترونیک هوشمند و راهکار‌های بانکی می‌شوند.

در زمینه راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند، پایانه‌های جدید پرداخت الکترونیک هوشمندTECHNO D300 و TECHNO P14 محصولات جدید معرفی‌شده توسط توسن‌تکنو در این رویداد بودند. TECHNO D300 با امکان اتصال به سامانه جامع مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک TECHSTORE و برخورداری همزمان از صفحه کلید عددی و صفحه نمایش لمسی، تجربه انجام فرآیند خرید در یک کارت‌خوان کلاسیک و در عین حال استفاده از امکانات یک کارت‌خوان هوشمند را فراهم می‌کند.

از طرف دیگر پایانه پرداخت الکترونیک TECHNO P14 با بهره‌مندی از سخت‌افزار قدرتمند، سرعت بالا و صفحه نمایش تمام لمسی، قابلیت استفاده به‌عنوان یک صندوق فروشگاهی کوچک را برای فروشنده ایجاد می‌کند. در کنار این دو پایانه پرداخت الکترونیک، سامانه جامع مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک یا TECHSTORE، امکان مدیریت و پایش پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند، ATMها و کیوسک‌ها را از راه دور برای کارشناسان و پشتیبان‌ها فراهم می‌کند و نیاز به جابه‌جایی‌های غیرضروری را کم و در هزینه و زمان صرفه‌جویی می‌کند.

توسن‌تکنو همچنین در زمینه راهکارهای بانکداری دیجیتال، کیوسک TECHNO AK700 را معرفی کرد که با توجه به صفحه نمایش لمسی، سخت‌افزار قوی و مجهزبودن به پایانه پرداخت الکترونیک،‌ مناسب استفاده در طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارهاست. این کیوسک با استفاده از صفحه نمایش بزرگ خود، فرآیند سفارش و خرید را برای مشتریان ساده‌تر کرده و در زمان خریدار و فروشنده، صرفه‌جویی می‌کند.

محصول دیگر توسن‌تکنو در زمینه کیوسک‌های بانکی، کیوسک TECHNO WK300 بود که پیش از این به بازار عرضه شده بود. این کیوسک هوشمند دارای سخت‌افزاری قدرتمند است که علاوه بر خدمات مالی و بانکی، امکان ارائه دیگر خدمات را نیز دارد. TECHNO WK300 با دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص چهره و همچنین امکان افزودن سایر ماژول‌های احراز هویت مانند اثر انگشت و کارتخوان کارت ملی هوشمند، ابزاری قدرتمند و امن برای شناسایی و ارائه خدمات مبتنی بر احراز هویت به مشتریان خواهد بود.

راهکار TECHNO GOLD ATM توسن‌تکنو که در این رویداد به‌صورت ویژه معرفی شد، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد تا با اطمینان بالاتر و سهولت بیشتر اقدام به خرید و فروش سکه و شمش طلا کنند. این دستگاه همچنین می‌تواند احراز هویت خریدار یا فروشنده طلا را توسط حسگر اثر انگشت، دوربین تشخیص چهره و اسکنر کارت هوشمند ملی انجام دهد.

توسن‌تکنو همچنین در این رویداد به معرفی راهکارهای هوش مصنوعی آرتین پرداخت که شامل راهکارهای کنترل کیفیت هوشمند مرکز تماس یا Call Center Quality Control (CCQC) و راهکار چت‌بات هوشمند آرتین بودند. این راهکارها مورد استقبال بازدیدکنندگان غرفه توسن‌تکنو در این رویداد واقع شدند.

رویداد Seamless Middle East 2024، روزهای ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۴ تا ۱۶ می ۲۰۲۴) در سالن‌های نمایشگاهی مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد. شرکت توسن‌تکنو نیز در بخش نمایشگاهی این رویداد در سالن H6 غرفه F20 حضور داشت.

درباره شرکت توسن‌تکنو

شرکت سهامی عام «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار» در فرابورس، در حوزه‌هایی نظیر راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکارهای بانکداری دیجیتال و تحول شعبه، راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی مانی‌تک، راهکارهای مالیاتی تکسا، سرویس‌های نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌کند. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

منبع توسن‌تکنو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.