راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید مدیران وزارت صمت، مدیرکل گمرک و فرماندار خرمشهر از کارخانه فناپ‌‌تک

مدیران وزارت صمت، مدیرکل گمرک و فرماندار خرمشهر از کارخانه فناپ تک بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ تک، مدیران وزارت صمت باهدف بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی شرکت فناپ تک، از کارخانه خرمشهر بازدید کردند. این بازدید که در روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه 1403 به عمل آمد، با حضور تشکری از مدیران وزارت صمت، عبدالرضا آزادبخت مدیرکل صنایع وزارت صمت، غلامرضا نیک‌رفتار مدیرکل گمرک خرمشهر، مسعود خواست‌خدایی فرماندار خرمشهر و معاونان و مدیران فناپ‌تک برگزار شد.

در ابتدای این بازدید مدیران شرکت فناپ‌تک، به معرفی کاملی از هلدینگ فناپ و شرکت‌های زیرمجموعه آن پرداخته، سپس توضیحات جامعی درباره شرکت فناپ‌تک به‌عنوان بازوی تولیدی هلدینگ و ظرفیت‌های مالی، صنعتی، صادراتی و تجاری آن ارائه شد.

مدیران در ابتدا، با دستگاه جدید SMT  فناپ‌تک که طبق به‌روزترین تجهیزات دنیا طراحی و ساخته شده است، آشنا شده و ضمن تأیید توان صنعتی فناپ‌تک، از بومی‌سازی و کیفیت بالای دستگاه‌های مدرن و پیشرفته ابراز خوشحالی کردند.

در ادامه، سالن‌های تولید رول کاغذ حرارتی و تزریق پلاستیک مورد بازدید قرار گرفت. کیفیت بسیار بالای رول‌های حرارتی از نکات موردتوجه مدیران در این بازدید بود. در مرحله بعد، از سالن‌های تولید تجهیزات الکترونیکی، خط تعمیرات، خط تولید کارت‌خوان‌های بانکی و… بازدید شد. ضمناً در این مرحله، خطوط تولید به طور کامل معرفی شده و تمام ایستگاه‌های کاری مورد بازدید قرار گرفتند.

مدیران، کیفیت محصولات و خدمات فناپ‌تک را در سطح بسیار مطلوب ارزیابی کرده و از اقدامات فناپ‌تک در راستای تلاش برای ارائه راهکارهای متمایز و نوآورانه بانکی قدردانی کردند.

حضور و بازدید مدیران وزارت صمت و مسئولان خرمشهر از کارخانه فناپ‌تک و نگاه مثبت به مجموعه، قطعاً گامی بزرگ و انگیزه‌ای مضاعف در جهت رشد روزافزون و ارتقای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شرکت در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی، بانکی، پرداختی و همچنین افزایش توان تولیدی کشور خواهد بود.

امید است در همکاری‌های دوجانبه با وزارت صمت، گمرک و فرمانداری خرمشهر از سوی فناپ‌تک، حرکت در مسیر توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی و بانکی کشور سرعت بیشتری به خود گرفته و شاهد پیشرفت و نوآوری‌های هرچه بیشتر در این حوزه باشیم.

منبع روابط عمومی فناپ‌تک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.