راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیران اسنوا از فناپ‌تک بازدید کردند / ارتقای تولید تجهیزات دیجیتال

مدیران شرکت اسنوا یکشنبه ۱۳ اسفندماه با هدف بررسی ابعاد توانایی‌های تولیدی فناپ‌تک؛ به‌ویژه در حوزه تولید بردهای الکترونیکی از این شرکت در منطقه آزاد اروند – خرمشهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فناپ‌تک، این بازدید با حضور مدیران و معاونان شرکت اسنوا و فناپ‌تک از حوزه‌های فنی، فروش، تولید و معرفی هلدینگ فناپ و شرکت‌های زیرمجموعه با شرح توانمندی‌های مالی و اجرایی و ظرفیت‌های موجود شروع شد. پس از آن معرفی کامل شرکت فناپ‌تک برای بازدیدکنندگان انجام شد.

بازدید از کارخانه از سالن SMT شروع شد و توانمندی‌های فناپ‌تک در عمق داخلی‌سازی به تأیید بازدیدکنندگان رسید.

نکته مهم این بازدید، مشاهده سالن SMT و معرفی کامل دستگاه SMT جدید فناپ‌تک است که با به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا تجهیز شده است.

بازدیدکنندگان، پس از سالن SMT، از سالن‌های رول کاغذ حرارتی و تزریق پلاستیک بازدید به عمل آوردند.

در ادامه این بازدید یک‌روزه، از تمامی خطوط تولید شامل خط تولید دستگاه‌های کارت‌خوان، تعمیرات، تولید صندوق فروشگاهی و… بازدید به عمل آمد.

حضور و بازدید شرکت اسنوا از کارخانه فناپ‌تک و نگاه مثبت این مجموعه قطعاً گامی بزرگ در ارتقای توانمندی‌های این شرکت در تولید تجهیزات دیجیتال به‌خصوص تولید بردهای الکترونیکی است.

امید است در همکاری با شرکت اسنوا، از سوی فناپ‌تک، گامی مؤثر در توسعه عمق داخلی‌سازی بردهای الکترونیکی مورد نیاز کشور برداشته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.