راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران
-

عصر تراکنش

راه پرداخت پس از 7 سال فعالیت جدی مطبوعاتی در فضای وب، انتشار نشریه چاپی خود را با نام «عصر تراکنش» از تیرماه 96 شروع کرد؛ این نشریه به طور مرتب ابتدای هر ماه منتشر می‌کند. برای اشتراک و دریافت نسخه چاپی ماهنامه اینجا را ببینید. در حال حاضر یک ماه پس از انتشار چاپی هر شماره، می‌توانید مطالب منتشر شده در ماهنامه عصر تراکنش را در وب‌سایت راه پرداخت مشاهده کنید؛ به زودی مشاهده برخی از مطالب راه پرداخت و ماهنامه عصر تراکنش با خرید اشتراک خواهد بود.

ستاره‌های یک‌سال بی‌فروغ / ستاره‌های سال ۱۳۹۹ در بخش چهره‌ها

ماهنامه عصر تراکنش شماره ۴۳ و ۴۴ / در فهرست ستاره‌های این شماره به‌دنبال چه هستیم؟ هدف‌مان از فهرست‌کردن کسب‌وکارها، اپلیکیشن‌ها و چهره‌های سال 13۹۹ چیست؟ برای این کار دلیل ساده‌ای داریم؛ فهرست‌ها همیشه راه جذابی برای بررسی بوده‌اند. انواع

ستاره‌های یک‌سال بی‌فروغ / ستاره‌های سال ۹۹ در بخش کسب‌وکار

ماهنامه عصر تراکنش شماره ۴۳ و ۴۴ / در فهرست ستاره‌های این شماره به‌دنبال چه هستیم؟ هدف‌مان از فهرست‌کردن کسب‌وکارها، اپلیکیشن‌ها و چهره‌های سال ۱۳۹۹ چیست؟ برای این کار دلیل ساده‌ای داریم؛ فهرست‌ها همیشه راه جذابی برای بررسی بوده‌اند. انواع

مراقب ریزکروناها هستیم؟

دوران کرونا همان‌قدر که فرصت خوبی برای برخی کسب‌وکارها بود، یک هشدار به برخی دیگر بود. اینکه خود را سریعاً با تغییرات تطبیق دهند و اینکه در بازار پرتلاطم اقتصاد ایران، کرونا یک عامل خارجی و غیر قابل پیش‌بینی است. عوامل متعدد دیگری نیز هستند…

ستاره‌های یک‌سال بی‌فروغ / ستاره‌های سال ۹۹ در بخش اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها

ماهنامه عصر تراکنش شماره ۴۳ و ۴۴ / در فهرست ستاره‌های این شماره به‌دنبال چه هستیم؟ هدف‌مان از فهرست‌کردن کسب‌وکارها، اپلیکیشن‌ها و چهره‌های سال ۱۳۹۹ چیست؟ برای این کار دلیل ساده‌ای داریم؛ فهرست‌ها همیشه راه جذابی برای بررسی بوده‌اند. انواع

برگ برنده در بازار سرمایه

جالب است بدانید که هنوز با تمام فرازوفرودها و نوسانات شاخص طی این دو سال اخیر، آنهایی که در زمره سرمایه‌گذاران قدیمی‌تر این بازار هستند، پرتفوی پرسودی دارند و استمرار فعالیت در بازار سرمایه همیشه برگ برنده‌ای است که بسیاری از افراد از آن…

ساختِ ایران / نگاهی به ابداع سرویس کارت‌به‌کارت در نظام بانکی ایران و نظرات موافقان و مخالفان این سرویس

سرویس کارت‌به‌کارت، سرویسی ابداعی و مختص ما ایرانی‌هاست که در هیچ جای دنیا نمی‌توان نمونه آن را پیدا کرد؛ سرویسی که به عقیده برخی باید به‌دلیل مشکلاتی که دارد از ریشه و بن حذف شود و برخی کاملاً بر خلاف این را فکر می‌کنند

چالش‌های سرمایه‌های انسانی در صنعت بیمه

شکاف ناشی از عدم درک الزامات کسب‌وکار مدرن از طرف رهبران و مدیران ارشد بیمه و نبود فضای کاری مناسب برای سرمایه‌های انسانی جوان و توانمند، پیامدهای اقتصادی و اجتماعی جبران‌ناپذیری برای این صنعت خواهد داشت

انتخابات نصر تهران؛ آینده‌ای که دیگر مانند گذشته نیست

نباید صنف به نهادی خاص برای عده‌ای خاص تبدیل شود. خاستگاه نظام صنفی رایانه‌ای کشور در راستای نمایندگی از تمامی اعضای صنف بود، اما با توجه به اینکه صنف خود را به‌روزرسانی نکرد، نهادهایی به شکل موازی در کنار صنف شکل گرفت

یافتن الگوهای پنهان در داده‌های کلان / سعید دادخواه، مدیر تیم گمانیک در شرکت آدانیک از اهداف و چشم‌اندازهای این سامانه می‌گوید

ماهنامه عصر تراکنش شماره ۴۳ و ۴۴ / شرکت آدان‌نیک‌افزار (آدانیک) حدود هفت سال پیش تأسیس شد. شرکتی که در حوزه بانکداری دیجیتال فعال است و با محصولاتی کلیدی، سرویس‌های ارزش‌افزوده نوآورانه را به بانک‌ها ارائه می‌کند و به عبارتی دیگر به این

تحول برای بقا

امید است برای سال آتی با مشارکت نخبگان و نوآوران و استقبال مدیران و کارشناسان صنعت بیمه شاهد گام‌های استوارتر و سریع‌تری برای حرکت به سمت بیمه هوشمند و ظهور نشانه‌هایی از تحول دیجیتال در صنعت بیمه باشیم

یکپارچه و باز / مدیر تیم کاریز شرکت آدانیک از اهمیت و کارکردهای این سامانه در چابکی سازمانی می‌گوید

ماهنامه عصر تراکنش شماره ۴۳ و ۴۴ / بانکداری در دنیا و با کمی تأخیر در ایران در حال تغییر است. چه نیاز باشد، چه اجبار، نظام بانکی در ایران در حال پوست‌اندازی است. خدمات و سرویس‌های نوآورانه حکم چوب جادو را دارند و هر اندازه محصولات و

تحول دیجیتال به معنی استفاده تزئینی از فناوری نیست

امیدوارم در سال آینده شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند تا حدودی در بخش‌های قابل توسعه مانند نرم‌افزارهای موبایلی، پورتال مشتریان و سیستم‌های بدون کاغذ بیش از قبل محصولات خود را توسعه داده و باعث ایجاد تجربه جدید و لذت‌بخش برای مشتریان خود شوند

پادیوم تا پایان ۱۴۰۰، مرجع ارائه خدمات دیجیتال متنوع بر بستری یکپارچه در ایران خواهد بود / عاطفه موفقی، راهبر کسب‌وکار پادیوم از چالش‌ها و چشم‌اندازها می‌گوید

ماهنامه عصر تراکنش شماره ۴۳ و ۴۴ / چند سالی است که بانک پاسارگاد و فناپ، ایجاد یک پلتفرم بزرگ به نام «سرزمین هوشمند پاد» را کلید زده‌اند؛ پلتفرمی بزرگ و در واقع پلتفرمی از پلتفرم‌ها؛ شامل خدمات زیرساختی، فین‌تکی، گردشگری، هوش مصنوعی و... .

سامان‌دهی احراز هویت در سیستمی یکپارچه / تجربه استفاده از شاکیلید در گفت‌وگو با چند مخاطب این سامانه

ماهنامه عصر تراکنش شماره ۴۳ و ۴۴ / احراز هویت دیجیتال از مقوله‌های مهمی بود که در سال 13۹۹ بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت. در حقیقت توجه به این روند از آنجایی مهم است که احراز هویت دیجیتال و غیرحضوری نه‌تنها به‌دلیل پیشرفت فناوری؛ بلکه

بستری چابک برای بانکداری دیجیتال / مدیر محصول و مدیر فنی تیم کیلید شرکت آدانیک درباره چشم‌انداز و نقش کیلید در ایجاد ارزش برای مشتریان بانک‌ها می‌گویند

ماهنامه عصر تراکنش شماره ۴۳ و ۴۴ / توسعه بانکداری دیجیتال اولویت بسیاری از بانک‌ها در دنیاست. بلوغ فناوری‌های همراه و اثر چشم‌گیر آنها بر تغییر سبک زندگی مردم، رقابت در این حوزه را برای همه کسب‌وکارها (از جمله بانک‌ها) اجتناب‌ناپذیر کرده

تو چراغ خود برافروز…

امید است با چراغ‌هایی که از سمت شرکت‌های بیمه‌گر و بیمه مرکزی روشن خواهد شد، به جای اینکه شرکت‌های نوپا پس از مواجهه با عدم‌ همکاری درصدد ارائه سرویس به سایر کشورها برآیند، شاهد تعالی صنعت بیمه کشور در منطقه و در سطح جهانی باشیم