راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دعوت از مدیران و صاحبان کسب‌وکارها به حضور در ویژه‌نامه پایان سال ۱۴۰۲ ماهنامه عصر تراکنش / فرصت حضور در ویژه‌نامه عصر تراکنش

سنت ماهنامه عصر تراکنش در پایان هر سال، انتشار ویژه‌نامه‌ای مفصل است. ویژه‌نامه ۱۴۰۰ عصر تراکنش در ۲۶۸ صفحه و ویژه‌نامه ۱۴۰۱ عصر تراکنش در ۳۴۰ صفحه در دو سال گذشته با تیراژ بالا چاپ شدند و امسال نیز این ویژه‌نامه قرار هست در اسفندماه ۱۴۰۲ به‌ صورت مفصل و با حضور کسب‌وکارهای صنعت بانکی، پرداخت، بیمه، بورس و فین‌تک کشور چاپ شود.

عصر تراکنش، ماهنامه اختصاصی مدیران فناوری‌های مالی کشور و بر دو بخش «مدیران» و «کسب‌وکارها» متمرکز است. در ویژه‌نامه ۱۴۰۰ عصر تراکنش بیش از ۵۰ کسب‌وکار و در ویژه‌نامه ۱۴۰۱ این ماهنامه بیش از یکصد کسب‌وکار حضور داشتند و از آخرین دستاوردها و محصولات‌شان و برنامه‌هایی که برای سال جدید داشتند، گفتند.

امسال نیز انتشار شماره ویژه پایان سال ۱۴۰۲ ماهنامه عصر تراکنش برای معرفی محصولات و توانمندی‌های کسب‌وکارها را در برنامه خود داریم. در همین راستا، شماره ویژه پایان سال ۱۴۰۲ عصر تراکنش سیزدهم الی هفدهم اسفندماه ۱۴۰۲ چاپ و با تیراژ بالا توزیع خواهد شد.

اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری هستید که می‌خواهید در پایان سال جاری، از دستاوردها و اقدامات‌تان در سال ۱۴۰۲ و مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای که برای سال ۱۴۰۳ در دستور کار دارید، بگویید، می‌توانید به سایت عصر تراکنش مراجعه کنید یا از طریق شماره تلفن‌های ٠٢١۴۴۴۴٣٩۶۶ و ۰۹۳۷۴۹۹۰۶۱۰ با ما در ارتباط باشید و درخواست خود برای مشارکت در این ویژه‌نامه را با ما مطرح کنید.

توجه داشته باشید که برای حضور در ویژه‌نامه پایان سال عصر تراکنش حداکثر تا ۱۰ بهمن‌ماه موضوع را به واحد بازاریابی و تبلیغات عصر تراکنش اعلام کنید.

منبع عصر تراکنش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.