راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار به همت عصر تراکنش برگزار می‌شود / رویداد راه‌های رفته و نرفته فناوری‌های مالی

ماهنامه «عصر تراکنش» در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ به سراغ بررسی روندهای صنعت فناوری مالی با نگاهی به آینده رفته است. رویداد «راه‌های رفته و نرفته فناوری‌های مالی» ماهنامه عصر تراکنش، شامل حدود ۹ نشست تخصصی است که در چندین روز در کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار می‌شوند.

لندتک، برند کارفرمایی، رگ‌تک، هلدینگ‌های فناوری‌ بانک‌ها، پرداخت الکترونیک، فناوری در بازار سرمایه، تحول نوآوری بهره‌وری در سازمان‌ها و جایگاه فناوری در بانک‌ها موضوعاتی است که در میزگردهای رویداد راه‌های رفته و نرفته فناوری‌های مالی به آن پرداخته می‌شود.

محتوای این نشست‌ها به صورت ویدئو از استودیو راه‌کار و به‌ صورت مکتوب از رسانه‌های راه‌کار منتشر می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

امروز، ۱۵ بهمن‌ماه اولین نشست از این ۹ نشست با موضوع دارایی دیجیتال با حضور عباس آشتیانی، کارشناس حوزه بلاکچین و رمزارز؛ محمد یعقوبی، مدیرعامل یوبیتکس؛ احسان مطلبی، مدیرعامل سرمایکس و حمیدرضا طهماسبی، مدیرعامل شرکت مشاوره تنظیم‌گری پنتا برگزار شد.

سایر پنل‌ها که در روزهای آینده برگزار می‌شود در حوزه‌های لندتک، برند کارفرمایی، رگ‌تک، هلدینگ‌های فناوری‌ بانک‌ها، پی‌اس‌پی، فناوری در بازار سرمایه، تحول نوآوری بهره‌وری در سازمان‌ها و جایگاه فناوری در بانک‌هاست.

ماهنامه عصر تراکنش رسانه مدیران فناوری‌های مالی ایران است. این رسانه از تیرماه سال ۱۳۹۶ تا امروز به صورت مرتب ابتدای هر ماه منتشر می‌شود و در آن فعالان و کسب‌وکارهای فعال در حوزه فناوری‌های مالی ایران معرفی می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.