راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سه میلیون تومان حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط با بانکداری الکترونیک

معاون امور اقتصاد و دارايي استان همدان درباره طرح پيشنهادي اين سازمان با عنوان “بررسي وضعيت بانكداري الكترونيكي در استان و ارائه راهكارهاي توسعه فرهنگي استفاده از آن” بحث هدفمندي يارانه‌ها را در استفاده از بانكداري الكترونيك حتي براي خانواده‌هاي محروم جامعه بسيار موثر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه همدان، “امير خليلي خواه” در هفتمين جلسه كميته نيازسنجي افزود: مشكل فرهنگ‌سازي در استفاده از بانكداري الكترونيك با هدفمندي يارانه‌ها گامي موثر براي تحقق اين هدف محسوب مي‌شود.

وي بيان كرد: منابع ما بسيار محدود است اما با اين وجود حاضريم تا سقف سه ميليون تومان از پايان نامه‌هاي دانشجويي در قالب اجراي اين طرح‌ها حمايت كنيم.

او درباره طرح “شناسايي راهكارهاي عملي كاهش مطالبات معوق بانك‌ها و موسسات پولي و اعتباري در استان” نيز اظهار كرد: با توجه به اينكه پس از ارائه تسهيلات زودبازده روند مطالبات معوق در حال افزايش بوده و متاسفانه 107 درصد مطالبات معوق ما در سال 89 افزايش داشته است و مي‌توان گفت در سال 89 نسبت مطالبات به مصارف به 23 درصد رسيده است.

خليلي خواه در ادامه درباره “بهبود فضاي كسب و كار و توسعه سرمايه‌گذاري استان با تاكيد بر جذب منابع و سرمايه‌هاي خارجي” و “بررسي عوامل و موانع جذب سرمايه داخلي و خارجي در استان و راهكارهاي رفع آن” عنوان كرد: با توجه به اينكه وظايف ما در وزارت دارايي به جذب سرمايه موكول بوده و بهبود فضاي كسب و كار هدف است، عدم همگوني در سطح استان همدان با ساير استان‌ها باعث مي‌شود بسياري از سرمايه‌ها از استان فرار كنند.

وي ادامه داد: شاخصهاي بهبود فضاي كسب و كار بايد مورد بررسي قرار بگيرد تا وضعيت استان نسبت به ساير استانها مشخص و به بهبود شاخصها كمك شود تا بتوانيم موانع سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي را با توجه به اولويت امسال و شعار “توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني” بهبود بخشيم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.