راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رتبه‌بندی مشتریان دارنده پایانه فروش بانک ملت

بانک ملت، مشتریان دارای پایانه فروش را بر اساس معدل ماهانه مانده حساب که ناشی از تراکنش‌های پایانه فروش باشد، امتیازدهی و رتبه‌بندی می‌نماید.

در این طرح به نحوی که هر صد هزار تومان از مجموع مبلغ تراکنش‌های پایانه در هر ماه، در صورت ماندگاری در حساب، معادل یک امتیاز محسوب می‌شود.

علاوه بر این از میان انواع حساب‌های قرض الحسنه جاری، سرمایه‌گذاری کوتاه مدت و قرض الحسنه پس انداز، بیشترین امتیاز، مربوط به معدل حساب جاری متصل به پایانه فروش می‌باشد.

هر مشتری دارای پایانه فروش بر اساس امتیازی که در هر ماه به دست می‌آورد، در یکی از رتبه‌های 10 گانه پیش‌بینی شده قرار گرفته و مشمول انواع تسهیلات اعتباری (وام) می‌شود.

.

مزایای در نظر گرفته شده برای مشتریان دارای پایانه فروش

  • سقف مبلغ وام هر یک از مشتریان دارای پایانه فروش یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده و مبلغ وام هر مشتری بر اساس مبلغ درخواست شده، امتیاز، وثیقه ارائه شده از سوی متقاضی، شرایط مالکیت و مجوز فعالیت وی، از سوی شعبه بانک ملت تعیین می‌گردد.
  • نرخ سود وام مشتریان دارای پایانه فروش، کمتر از نرخ سود سایر وام‌ها در بانک ملت می‌باشد.
  • رسیدگی به درخواست وام مشتریان دارای پایانه فروش، به سرعت انجام می‌شود.
  • برای مشتریان حائز رتبه ۱ تا ۵ امکان معرفی افرادی جهت دریافت کارت اعتباری ملت، فراهم شده است و تعداد افراد معرفی شده بر اساس رتبه مشتری تعیین می‌شود.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب متصل به پایانه فروش یا مراجعه به وب سایت بانک ملت به نشانی www. bankmellat.ir قسمت مشتریان دارای پایانه فروش، با استفاده از شماره ملی، شماره پایانه فروش و شماره حساب متصل به آن، ضمن آگاهی از امتیاز و رتبه خود، از وضعیت خود در خصوص مزایای طرح، آگاهی یابند. امتیازهای هر ماه حداکثر تا روز پانزدهم ماه بعد، در شعبه و سایت اینترنتی، قابل مشاهده خواهد بود.

پایانه فروش به صورت سخت‌‌افزاری در قالب دستگاه کارتخوان (POS) و به صورت نرم‌افزاری در قالب درگاه پرداخت اینترنتی (VPOS)، از سوی شرکت به پرداخت ملت در اختیار مشتریان بانک ملت قرار می‌گیرد.

منبه: ویوان نیوز

6 دیدگاه
  1. مهسا می‌گوید

    سلام میشه لطفا راهنمایی کنید از کجا میتونم وارد تب سمت مشتریان دارای پایانه فروش شوم.

  2. مهدی می‌گوید

    همش حرفه
    من از سمیرم هستم
    وام میدن ولی با سود هجده درصد
    کجاش کمتره
    وامش کجا خوبه
    اجبار به گرفتن داریم

  3. ناشناس می‌گوید

    من امروز رفتم شعبه ای که حساب دارم به اقای مسئول تسهیلات میگم وام کارتخوان میخوام حرفم تموم نشده میگه جلو وام ها بسته است
    خب منیکه تو این بانک دارم حسابمو،گردش مالیمو انجام میدم انتظار دارم لااقل وقت نیازم به دردم بخوره

  4. مسعود غلامی مقدم می‌گوید

    چگونه رتبه دستگاه کارت خوان رو مشاهده کنیم

  5. مجید می‌گوید

    من میزان تراکنش هام رو به کمترین مبلغ تنزل دادم بیشتر نقد کار میکنم و در طول یک روز بیشتر از 300 تومن نمیزارم کارت بکشند همیشه هم حسابمو خالی میزارم سزای دولتی که رو تراکنش بانکی مالیات میبنده و یا براساس اون دهک بندی میکنه همینه که هیچوقت از جیب ما نقدینگی نداشته باشه وامتونهم بکنید تو ک و نتون ما خودمون دزدیم شمااومدی جیب مارو بزنی؟؟

    1. امیر می‌گوید

      دمت گرم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.