راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی مهم‌ترین اهداف و استراتژی‌های تسکا در سال 97

سال ۹۶ سال پرچالشی برای تمام کسب‌وکارهای حوزه فناوری در ایران بوده و تسکا هم از این قائده جدا نبوده است. ازجمله اتفاقات مهم سال 96 برای شرکت تسکا ایجاد زیربنای دو استارت‌آپ پولام و بینگو بوده است و شرکت قرار است که حداکثر انرژی خودش در سال پیش رو را هم در حوزه پرداخت الکترونیک و ارائه خدمات در این دو استارت‌آپ قرار دهد. در خصوص بینگو، فروش و نصب 40 هزار پایانه موبایلی در کشور و در رابطه با پولام، راه‌اندازی آن در 6 بانک کشور و جذب حداقل یک میلیون کاربر از برنامه‌های تسکا در سال 97 خواهد بود.

فرزاد مقدم، مدیرعامل شرکت تسکا در رابطه با اتفاقاتی که در سال 96 برای این شرکت رقم خورد گفت: «ایجاد استارت‌آپ‌های پولام و بینگو موجب بروز اتفاق‌های بسیاری برای تسکا شد ازجمله انعقاد قرارداد شراکت تجاری با شرکت توسن جهت توسعه و گسترش خدمات پولام در بانک‌هایی که از Core Bank توسن استفاده می‌کنند، توافق با 2 بانک خصوصی و 2 بانک دولتی جهت ارائه خدمات پولام، آغاز گفتگو با بانک‌های فرانسوی برای ارائه خدمات پولام در آن کشور، انعقاد قرارداد با 6 شرکت پی‌اس‌پی جهت ارائه خدمات بینگو در حوزه پایانه‌های mPOS و دریافت مجوز شاپرک برای پایانه‌های موبایلی BBPOS.»

به گفته مقدم، رسیدن به اهداف ذکر شده، امکان ارائه خدمات به صورت گسترده در سال ۹۷ را برای تسکا ایجاد می‌کند و در سال جدید حداکثر انرژی تسکا در واحد پرداخت الکترونیک صرف ارائه خدمات در دو استارت‌آپ پولام و بینگو خواهد شد.

شاخص‌های عملکردی بینگو، فروش و نصب ۴۰ هزار پایانه موبایلی در سراسر کشور تعیین شده است. این ۴۰‌ هزار پایانه در ساختار پرداخت‌یاری نصب خواهند شد و تسکا به دنبال تغییر فرآیندها در این حوزه است و این تغییر را با فروش پایانه و خدمات خود آغاز می‌کند. مدیرعامل شرکت، رسیدن به حداقل دو میلیون تراکنش در ماه را هم از دیگر شاخص‌های عملکردی بینگو بیان می‌کند.

سال ۹۶ برای پولام، سال توافق‌ها و قراردادها بوده است و سال ۹۷ سال پیاده‌سازی و توسعه خواهد بود. مقدم در خصوص پولام توضیح می‌دهد که شاخص‌های عملکردی، راه‌اندازی پولام در ۶ بانک کشور و جذب حداقل یک میلیون کاربر تعیین شده و پولام برنامه مشخص و بسیار دقیقی برای جذب این تعداد کاربر تدوین کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.