راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه ابزارهای پرداخت گوگل از طریق سرویس گوگل‌پی

گوگل به‌دنبال ارائه ابزارهای پرداخت مختلف خودش به مصرف‌کنندگان تحت عنوان تجاری جدید گوگل‌پی است. زمانی که شما خریدی از گوگل یا از اپلیکیشن‌ها و فروشگاه‌های شریکش مانند Airbnb، Dice، Fandango، Instacart و hungryHouse انجام می‌دهید، گزینه گوگل‌پی را هم به‌عنوان یک گزینه پرداخت جدید در صفحه پرداختتان مشاهده می‌کنید.

پالی بهات، معاون مدیریت محصول گوگل در پستی نوشته است که: «با استفاده از گوگل‌پی شما به‌راحتی می‌توانید به اطلاعات پرداختی ذخیره‌شده‌ در حساب گوگلتان دسترسی داشته باشید و به این ترتیب، با سرعت و آرامش خاطر بیشتری پرداخت‌هایتان را انجام می‌دهید.»

مارک یانگ معاون ارشد توسعه محصول و استراتژی جهانی شرکت فاندانگو می‌گوید: «در هفته‌های آتی، گزینه پرداخت ازطریق گوگل‌پی را چه به‌صورت آنلاین و چه درون فروشگاهی و در تمام محصولات گوگل و حتی زمانی که می‌خواهید پولی به دوستتان پرداخت کنید، مشاهده خواهید کرد. گوگل‌پی گزینه پرداخت ساده، سریع و راحتی را برای مشتریان فادانگو، تنها با یک ضربه، فراهم می‌کند.»

به گفته یانگ، باتوجه به رشد این پلتفرم پرداخت جدید و هیجان‌انگیز، آن‌ها مشتاقانه به‌دنبال همکاری با گوگل هستند.

ازجمله پیشنهادات ویژه‌ گوگل، ارائه تخفیف‌هایی درصورت خرید کالاهای فاندانگو و Instacart از طریق گوگل‌پی به مشتریان، به‌عنوان تبلیغ و ترویج سرویس گوگل‌پی است.

منبع: Software Testing News

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.