راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی نوآوری جدیدی در پرداخت با استفاده از بازاریابی حسی توسط ویزا

چند روز پیش شرکت ویزا از به کارگیری تعدادی از عناصر حسی پیشرفته خبر داد تا به کمک این ابزارها بتواند زمانی که مشتریان ویزا از وسایل متصل با قابلیت پرداخت برای انجام پرداخت‌هایشان استفاده می‌کنند، پشتیبانی کند.

این عناصر حسی که شامل صدا، انیمیشن و لرزش تلفن همراه است، در کنار پیام‌های آنی خواهد بود که به محض انجام یک تراکنش چه به‌صورت آنلاین و چه در محل توسط مشتری برای او ارسال می‌شود.

ویزا توانسته با استفاده از این عناصر حسی و با ترکیبی از صدا، انیمیشن و لرزش‌ها، جنبش و انرژی را در صنعت پرداخت نیجریه به وجود آورد. همه این‌ها باعث می‌شود تا مشتری با انجام و تکمیل یک تراکنش، تمامی حس‌های سرعت، اعتماد، امنیت و رضایت را تجربه کند.

این فناوری نوآورانه رسما در کمپین جهانی ویزا و پیش از بازی‌های المپیک زمستانی 2018، در پیونگ‌چانگ کره جنوبی راه‌اندازی خواهد شد.

اُلوواکمی اُکوسانیا مدیر بخش منطقه نیجریه ویزا گفت: «همانطور که تجربیات جدید درحال ایجاد تغییر در دنیا هستند، نیجریه هم در حال تبدیل به کشوری است که تراکنش‌های دیجیتالی بیشتری روزبه‌روز توسط مشتریان انجام می‌شود. پرداخت‌ها یکپارچه می‌شوند و مشتریان ویزا باید از بابت این موضوع اطمینان کامل داشته باشند که هر تراکنشی که انجام می‌دهند در محیط امنی اتفاق می‌افتد، حتی اگر لوگوی ویزا در آن محیط نمایان نباشد.»

او در ادامه گفت: «مجموعه صدا، انیمیشن و لرزشی که برای مشتریانمان در نظر گرفته‌ایم آن اطمینان موردنیاز را هنگام انجام تراکنش‌ها و استفاده از محصولات ویزا به آن‌ها می‌دهد. این عناصر حسی هم در کانال‌های جدید و هم در پلتفرم‌های پرداخت موجود به کار گرفته خواهد شد.»

فروشندگان، ارائه‌دهندگان دستگاه‌های پایانه فروش، شرکت‌های فناوری و صادرکنندگان در کشور نیجریه می‌توانند این عناصر حسی را به دستگاه‌های متصل دیجیتالی خودشان و پلتفرم‌های پرداختشان متصل کنند.

منبع: This Day

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.