راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامه جدید مسترکارت برای راه‌اندازی دو سرویس پرداختی جدید در استرالیا و سنگاپور

شرکت مسترکارت طی دو قرارداد جدیدی که در منطقه آسیا اقیانوسیه امضا کرده است، قصد دارد سرویس پرداخت غیرتماسی بلیت در استرالیا و همین‌طور پرداخت درون برنامه‌ای مسترپس (Masterpass) را برای سرویس کرایه دوچرخه هوشمند در سنگاپور راه‌اندازی کند.

مسترکارت با همکاری با بخش خدمات حمل‌ونقل ولز جنوبی نو (Transport for New South Wales) می‌خواهد پرداخت بلیت غیرتماسی را برای شبکه حمل‌ونقل عمومی شهر سیدنی (Sydney Ferries) راه‌اندازی کند و همچنین یادداشت تفاهمی هم به‌منظور فعال‌سازی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای مسترپس برای سرویس کرایه دوچرخه هوشمند در سنگاپور نیز امضا کرده است.

مسافرانی که در شهر سیدنی از شبکه حمل‌ونقل Sydney Ferries استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از کارت‌های غیرتماسی خود یا کیف پول‌های موبایلی‌شان که مجهز به کارت‌های مسترکارت است، پرداخت خود را انجام دهند. این سرویس کارت‌های بومی و بین‌المللی مسترکارت را پوشش می‌دهد و گزینه بسیار خوبی هم برای ساکنین و هم مسافران در این شهر محسوب می‌شود.

در سنگاپور هم ماجرا از این قرار است که سیستم کرایه دوچرخه Mobike با همکاری مسترکارت قصد دارند تا امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای از طریق مسترپس را برای دوچرخه سواران مهیا کنند.

منبع: The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.