راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی سرویس آمازون‌پی در ایتالیا، اسپانیا و فرانسه

سرویس آمازون‌پی علاوه بر هند، در کشورهای اروپایی ایتالیا، اسپانیا و فرانسه نیز راه‌اندازی شد. آمازون با راه‌اندازی این سرویس، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از طریق حساب آمازونشان، بتوانند پرداخت سرویس‌ و کالای موردنیازشان بر روی وب‌سایت فروشنده طرف سوم (Third party) انجام دهند.

مزیت استفاده از سرویس آمازون‌پی این است که مشتری می‌تواند در کمترین زمان ممکن خریدش را انجام دهد و باوجود اطلاعات ذخیره‌شده از کاربر در حساب آمازونش، او دیگر نیازی به حفظ کردن انواع رمزها برای انجام تراکنش موردنظرش را هم ندارد.

اما مزیت این سرویس آمازون تنها شامل حال مشتریان نمی‌شود؛ استفاده از آمازون‌پی به‌عنوان یکی از راهکارهای پرداختی برای فروشندگان نیز می‌توانند موجب افزایش خرید، اعتماد، رضایت و راحتی مشتری شود.

جولیو مونتماگنو (Giulio Montemagno) مدیر بخش اروپا آمازون‌پی می‌گوید:

«همان‌طور که مشتری بیش‌ازپیش انجام خرید به‌صورت آنلاین و از طریق موبایل و دیگر وسایل متصل را انتخاب می‌کند، به همان نسبت هم انتظارش برای انجام یک پرداخت سریع، امن و راحت افزایش می‌یابد. خرید و پرداخت توسط آمازون‌پی و تنها با استفاده از اطلاعت حساب آمازون مشتری، فرایند خرید را برای کاربر بسیار سریع می‌کند و به فروشندگان هم امکان دسترسی به مشتریان در سراسر دنیا را می‌دهد.»

در حال حاضر بیش از 33 میلیون مشتری در دنیا از آمازون‌پی برای انجام پرداخت‌هایشان استفاده می‌کنند. بنا به گفته‌های شرکت آمازون، حجم پرداخت‌های انجام‌شده توسط سرویس آمازون‌پی در سال 2016 دو برابر شده است و 32 درصد از این تراکنش‌ها با موبایل انجام شده است.

منبع: Finextra و The paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.