پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
فاطمی: لازمه شناخت عوامل کلیدی موفقیت، اقدام شجاعانه در تغییر رویکردهاست
سید ولیاله فاطمی اردکانی عضو هیئتمدیره بانک ملی ایران در بازدید از اداره امور شعب استان فارس به تبیین رویکردهای جدید حوزه بانکداری پرداخت و گفت: «در بانکداری جامع، زیربنای اصلی مبتنی بر پاسخگویی و مشتری مداری است.»
به گزارش روابط عمومی بانک ملی، او در این بازدید که کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور، شهرآشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی و ملکنیا رئیس اداره کل سازمان و روشها او را همراهی میکردند، مدیریت را یک فرآیند دو سویه پرسشگر-پاسخگو دانسته و گفت: «مدیران باید برای طرح هرگونه پرسش، پاسخ راهبردی داشته باشند.»
عضو هیئتمدیره بانک در ادامه ضمن برشمردن رویکردهای موفق و ناموفق بانکداری دنیا افزود: «لازمه شناخت عوامل کلیدی موفقیت، اقدام شجاعانه در تغییر رویکردهاست.»
او گفت: «یکی از مصادیق مهم تغییر نگرش، نگاهی جدی و ریشهای به مشتری محوری و خلق ایدههایی است که بازتاب آن در رضایتمندی مشتریان نمود پیدا میکند.»
دکتر فاطمی افزود: «ارتباط صمیمی با مشتری و توجه به نیازها و انتظارات او بهعنوان عضو مهم خانواده بانک، همواره در بانک ملی ایران بهعنوان یک اصل مهم و اساسی موردتوجه مسئولان عالی بانک و کارکنان بوده است.»
او خاطرنشان کرد در بانکداری جامع حق انتخاب خدمات با مشتری است و همکاران باید عملکرد خود را با سلایق و نقطه نظرات مشتریان منطبق کنند.
عضو هیئتمدیره افزود: «ارتباط این دو عنصر رفتار سازمانی (بانکدار و مشتری) در بانکداری جامع، مبتنی بر منافع سازمان است، چراکه در این رویکرد مشتری نیز خود را وفادار به حفظ و ارتقاء جایگاه سازمان میداند.»
در این همایش همچنین کریمی جذب منابع و تخصیص به واحدهای تولیدی و نیز توسعه اشتغال و رونق اقتصادی را مورد تأکید قرار داده و گفت: «نقش بانک ملی ایران در توسعه طرحهای خرد و کلان اقتصادی ارزنده و مطلوب بوده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.»
او خواستار تلاش و جدیت بیشتر کارکنان در جلب رضایت مشتریان و تأمین انتظارات آنان شد. کریمی جایگاه بانک ملی ایران در ذهن اقشار جامعه را رفیع توصیف کرده و افزود: «بانک ملی ایران از دیرباز مورد وثوق و اعتماد مردم بوده است.»
عضو هیئتمدیره و هیئت همراه با حضور در چند شعبه حوزه شهرستان مرودشت از نزدیک با همکاران دیدار و در جریان مسائل و موضوعات آنان قرار گرفت.
همچنین فاطمی اردکانی و هیئت همراه در این سفر از واحد تولیدی دایتی که با مشارکت بانک ملی ایران مورد بهرهبرداری قرار گرفته است بازدید کردند.