راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان رونمایی شد / صدور کارت اعتباری 300 میلیون‌تومانی در سامانه ستاپ

سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان (ستاپ) امروز در محل ساختمان مرکزی این بانک با حضور کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و اعضای هیئت‌مدیره این بانک رونمایی شد. تمرکز این سامانه در حال حاضر صدور کارت اعتباری تا سقف 300 میلیون تومان به مشتریان حقیقی است.

سامانه ستاپ با هدف غیرحضوری کردن و کاهش مراجعه مشتریان به شعب جهت دریافت تسهیلات خرد در بانک پارسیان راه‌اندازی شده و در حال حاضر تمرکز آن بر صدور کارت اعتباری است.

مشتریان در این سامانه می‌توانند مراحل پیشرفت کار را مشاهده و در صورت احراز شرایط، درخواست محصول کارت اعتباری را به‌صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند. همچنین در این سامانه عملیات ثبت درخواست تسهیلات، بارگذاری مدارک مورد نیاز و انجام استعلام‌های مربوطه به‌صورت کاملاً غیرحضوری انجام می‌شود.  

پس از تأیید درخواست، با یک بار مراجعه مشتری به شعبه انتخاب‌شده جهت احراز هویت و امضای قراردادها، کارت اعتباری به مشتری تحویل داده می‌شود.


ویژگی‌های سامانه ستاپ


از ویژگی‌های سامانه ستاپ می‌توان به اطلاع از شرایط عمومی تسهیلات، هزینه‌ها و کارمزدهای مرتبط و مدارک مورد نیاز، ثبت غیرحضوری درخواست کارت اعتباری، بارگذاری مدارک توسط مشتری، فراخوانی اطلاعات مشتری در فرم مربوطه و تکمیل سیستمی فرم‌ها، اخذ استعلام‌های خودکار و امکان مشاهده پاسخ استعلام‌ها توسط مشتری، حذف پرونده فیزیکی و بایگانی مستندات به‌صورت خودکار، امکان رهگیری وضعیت درخواست در هر لحظه برای مشتری و پیام‌رسانی به مشتری برای انجام اقدامات در هر مرحله اشاره کرد.

در مراسم رونمایی از سامانه ستاپ، عادل برجیسیان، مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان با بیان اینکه اشخاص حقیقی مشتریان هدف استفاده‌کننده از سامانه ستاپ هستند، گفت: «متقاضیان تسهیلات از سامانه ستاپ می‌توانند تا سقف سه میلیارد ریال کارت اعتباری دریافت کنند.»

او در ادامه از ثبت بیش از 500 درخواست به‌منظور تست سامانه ستاپ خبر داد و گفت: «همچنین در سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان بیش از 1000 درخواست پردازش شده است.»

طبق گفته مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان، مشتریان حقیقی بانک پارسیان می‌توانند انتقادات و شکایت‌های خود از سامانه ستاپ را به شماره تماس ۸۱۱۵۱۰۰۰ اعلام کنند.

8 دیدگاه
  1. قدرت الله پولادوند می‌گوید

    بسیار عالی است و باید مشتریان خوش حساب بصورت اتوماتیک که فقط سیستم اجازه می دهد و به هیچ وجه دخالت انسانی را قبول نمی کند در موارد بعد وام با مبالغ تا سی میلیارد داده شود.

  2. مرتضی درویشیان می‌گوید

    به امید خدا وام درست شود میتوانم کارگاهم راه اندازی شود

  3. شهاب غلامی نور می‌گوید

    سلام خوبی من ناشنواهستم من خیلی مشگل دارم وام میخوام بخاطر خونه اجاره

    1. Saeed می‌گوید

      وام ودیعه اجاره ثبت نام کنید

  4. ناشناس می‌گوید

    وام بدید همه بگیرند
    سنگ نندازند جلوی پای مردم
    ضامن سخت نگیرند

  5. عبدالعزیزسلطانی می‌گوید

    این تسهیلاتتون دروغه یک دروغه خیلی بزرگ چجوری شیطان رانده شده آدم رو با آرزوهای واهی تا موقع مرگ آدم فریب میدهد برای درک بهتر چشم بصیرت میخواد چون کسانیکه در غفلتند وقت مرگشون و بعد مرگشو حقایق رو میبینند چون در این دنیا چشم وگوش و قلبشون پرده ضخیمی بود بطول تمام جهان قابل مشاهده۴۶میلیارد سال نوری و یهش ایمان دارم.

  6. sam می‌گوید

    وام تورم میاره رشد نقدینگی تو این مملک هیچ چی سر جاش نیست

  7. دانشور می‌گوید

    سلام هموطنان عزیز این حرفها قبول نکنید وام دادن توی این دولت پارتی بازی من خودم الان کارم توشرکت ده سال حقوقم از بانک تجارت دریافت میکنم ونیاز به وام بخدا برای درمان میخوام ولی هرماه میرم بانک حرفشون یکی ده سال بجان بچهام قسم میکن باید پول توحساب خودت بزاری 100ملیون یاپنجاه ملیون خو من اگر داشتم مرض دارم برم وام بگیرم این اسلام شیعه علی اگر این اسلام برای من یک ریال هم ارزش نداره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.