راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بسته «زنجیره تأمین کالاهای تندمصرف» رونمایی شد / خدمات تجارت الکترونیک پارسیان برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی

مراسم رونمایی از بسته «زنجیره تأمین کالاهای تندمصرف» بانک پارسیان در نمایشگاه بین‌المللی «مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته» برگزار شد. این بسته، ارائه شبکه‌ای از خدمات مختلف بانک پارسیان و زیرمجموعه‌های آن به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی است. خدماتی که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در این بسته ارائه می‌دهد، شامل درگاه‌های پرداخت، دستگاه‌های کارت‌خوان و انواع کارت‌های پارسیان همچون تنخواه، بن‌کارت و… می‌شود.

مراسم رونمایی از بسته «زنجیره تأمین کالاهای تندمصرف» با حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)؛ محمدرضا پارسافرد، مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان و محمد ضرغامی، معاون طرح و توسعه بانک پارسیان برگزار شد.

محمدرضا پارسافرد، مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان در این زمینه اظهار کرد: «این بسته بانک پارسیان، سامانه‌های متعدد بانک برای مدیریت وجوه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی است. خدمات تجارت الکترونیک پارسیان به این فروشگاه‌ها شامل ارائه درگاه‌های پرداخت، دستگاه‌های کارت‌خوان و کارت‌های پارسیان همچون کارت تنخواه و بن‌کارت است.»


تسهیلات بانک پارسیان برای صنعت خرده‌فروشی


بانک پارسیان به‌منظور تأمین مالی و افزایش فروش مشتریان هدف در زنجیره تأمین کالاهای تندمصرف، تسهیلات اختصاصی ویژه‌ای را به شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ارائه می‌‌دهد. تسهیلات در بسته «زنجیره تأمین کالاهای تندمصرف» با شرایط مطلوب به شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در حال حاضر مشتری بانک نبوده یا فاقد فروش متمرکز نزد بانک هستند، مشروط به تمرکز گردش مالی کسب‌وکار آنها از طریق اتصال دستگاه‌های کارت‌خوان/ درگاه یا واگذاری چک‌های حاصل از فروش به حساب‌های آنها نزد بانک پارسیان با شرایط زیر پرداخت می‌شود:
-تسهیلات تا سقف 25 درصد فروش متمرکز آتی ماهیانه در حساب قرض‌الحسنه جاری با بازپرداخت سه‌ماهه یک‌جا در سررسید، با امکان افزایش آن پس از دوره یادشده تا سقف 85 درصد فروش متمرکز، متناسب با ظرفیت اعتباری و معدل حساب.

علاوه بر این، در این بسته، محصولی به نام کارت «مولتی‌سگمنت اعتباری» طراحی شده و به متقاضیان این کسب‌وکارها ارائه می‌شود که به افزایش فروش آنها کمک خواهد کرد. در بخش مصرف‌کننده نهایی نیز تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند این کارت را به مشتریان ثابت خود عرضه کنند و همچنین می‌توانند به باشگاه مشتریان بانک پارسیان متصل شوند تا کارت اعتباری ارائه دهند. به‌علاوه، با همکاری لیزینگ و بیمه پارسیان، تمامی این فروشگاه‌ها می‌توانند از خدمات ترجیحی بیمه پارسیان در انواع بیمه‌نامه و خدمات شرکت لیزینگ در خصوص تأمین تجهیزات استفاده کنند.

طبق این گزارش، کالاهای تندمصرف به کالاهایی گفته می‌شود که در بازار به‌سرعت فروخته و مصرف می‌شوند. این کالاها شامل محصولاتی هستند که مصرف‌کنندگان به طور مکرر و در دوره‌های کوتاه زمانی خریداری می‌کنند؛ مواد غذایی آماده، انواع نوشیدنی‌ها، محصولات بهداشتی و آرایشی، لوازم‌ خانگی، محصولات شوینده و محصولات دارویی بدون نیاز به نسخه پزشکی نمونه‌هایی از این کالاها هستند. مشتریان هدف بسته «زنجیره تأمین کالاهای تندمصرف» نیز شامل شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی و مصرف‌کنندگان آنها می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.