راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از گیفت کارت‌های تارا به مناسبت عید نوروز

شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا، از سرویس جدید خود رونمایی کرد. گیفت‌کارت تارا؛ خدمت جدید سازمانی این شرکت است که ویژه ایام نوروز و دیگر مناسبت‌هایی است که سازمان‌ها نیاز به ارسال یا اعطای هدایا دارند، هست.

به گزارش روابط عمومی تارا، گیفت کارت تارا، یک کارت هدیه کاربردی است که شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند آن را به سادگی تهیه کرده و به افراد مختلف هدیه دهند. به وسیله گیفت کارت تارا، شخص دریافت‌کننده، قادر خواهد بود از تمامی فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی عضو شبکه‌ی تارا، به راحتی و هم به صورت آنلاین و هم حضوری، خرید کند.

همچنین این گیفت کارت‌ها در سه نوع مختلف به ارزش 500 هزار تومان، 1 و 5 میلیون تومان قابل تهیه هستند. متقاضیان، برای تهیه این گیفت‌کارت ابتدا باید اطلاعات مورد نیاز را در این فرم وارد کنند تا کارتشان فعال شود سپس از طریق وب‌سایت تارا یا کافه‌بازار، اپلیکیشن تارا را نصب کنند و در نهایت کاربران با استفاده از کارت هدیه‌شان می‌توانند از بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه حضوری و آنلاین خرید کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت تارا مراجعه کنند و یا برای هماهنگی و یا کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی ۲۴ ساعته تارا با شماره 58197737-021 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.