راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار کرد / نشست توجیهی با شرکت‌های متقاضی مشارکت در ارائه خدمات تجاری به کسب‌وکار (CSP)

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هفتم آذرماه ۱۴۰۱ به‌منظور شفاف‌سازی و بیان توضیحات بیشتر از نحوه مشارکت شرکت‌های متقاضی در ارائه خدمات تجاری به کسب‌وکار (CSP)، نشستی با حضور تعدادی از شرکت‌های متقاضی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، با توجه به مأموریت ابلاغی وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه هوشمندسازی فروشگاه‌ها به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و متعاقب آن فراخوان منتشره، شرکت‌های متعددی ازجمله داده‌ورزی سداد، مهندسی طلوع ایده و روش، خدمات انفورماتیک راهبر، تجارت‌الکترونیک پارسیان، داده‌ورزی فرادیس البرز، همچنین شرکت ارتباطی ضحی‌کیش آمادگی خود را اعلام کردند.

با توجه به درخواست برخی از این شرکت‌ها، نشستی در روز دوشنبه هفتم آذرماه 1401 جهت ارائه توضیحات تکمیلی و پاسخگویی مستقیم به سؤالات با حضور امین کلاهدوزان، سرپرست مرکز تتا و نمایندگانی از شرکت‌های مذکور برگزار شد.

در این نشست در خصوص الزامات قانونی، سند فنی پروژه و طرح کلی کسب‌وکار، طراحی مشوق‌های مورد نیاز برای فروشگاه‌ها، نحوه طراحی و اجرای سامانه، نحوه اتصال سامانه به سامانه انبارها و جامع تجارت و مودیان و گارانتی، ترویج اتصال به سامانه توسط اصناف مختلف و سایر موضوعات مورد نظر شرکت‌های حاضر در جلسه، بحث و بررسی شد.

همچنین موافقت‌نامه‌ای با هر یک از شرکت‌های متقاضی به‌منظور اجرای آزمایشی پروژه در محیط پایش توسط آن شرکت با هدف تعیین شرایط و ضوابط اجرای کار منعقد خواهد شد.

منبع مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.