راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی همراه بانک انصار به همراه راهنمای استفاده

امروزه تعداد كساني كه از تلفن همراه برخوردار بوده و از آن استفاده مي كنند بسيار زياد بوده و هر روز درحال افزايش است و طولي نخواهد كشيد كه بسياري از فعاليتهاي روزانه افراد صرفاً با استفاده از تلفن همراه انجام مي‌پذيرد. ارسال و دريافت اطلاعات به صورت سرويس پيام كوتاه توسط دستگاه تلفن همراه، داراي مزايايي چون سريعتر به مقصد رسيدن، پايين تر بودن هزينه و سهولت استفاده فردي است.

سيستم همراه بانک  انصار مشتريان را قادر مي سازد با استفاده از تلفن همراه خود، بدون حضور در بانك و در زمان دلخواه، اقدام به امور بانكي نمايند. همچنین، ضمن سرعت و دقت بالا در ارائه پاسخ، عدم اشغالي خط و پاسخگويي شبانه روزي، ميتواند باعث صرفه جويي در انرژي گردد. مشتريان بانك انصار مي توانند بوسيله بلوتوث يا از طريق اينترنت، نرم افزار همراه بانك انصار را دريافت كرده و آن را روی تلفن همراه خود نصب نمايند.

 .

همراه بانک انصار

مشتریان محترم بانک انصار میتوانند با مراجعه به هریک از شعب بانک انصار و تکمیل فرم درخواست استفاده از امکانات بانکداری مدرن، از امکانات همراه بانک انصار استفاده نمایند.

مشتریان پس از تکمیل فرم مذکور و تحویل آن به متصدی شعبه در بانک انصار و همچنین دریافت و نصب نرم افزار همراه بانک انصار از طریق بلوتوث در شعب و یا دانلود آن از طریق سایت بانک انصار، میتوانند از خدمات بانک انصار از طریق تلفن همراه بهرهمند گردند. (+)

 .

نحوه استفاده مشتریان از همراه بانک انصار

1. جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور به یکی از شعب بانک انصار مراجعه کنید.

2. نرم افزار همراه بانک انصار از دو طریق زیر قابل دریافت است:

3. قبل از نصب جهت استفاده از همراه بانک انصار در بهترین حالت و سرعت، ابتدا نسبت به فعالسازی GPRS خط تلفن همراه خود اقدام نمایید، سپس نرم افزار متناسب با گوشی تلفن همراه خود را دریافت کرده و نصب کنید. برای اطلاع از نحوه فعالسازی GPRS به سایت اپراتور مربوطه مراجعه کنید.

4. پس از دریافت نسخه متناسب با گوشی تلفن همراه و اطمینان از وجود فضای خالی مناسب در حافظه تلفن همراه، نسبت به نصب نرم افزار اقدام کنید.

5. اگر تمایل به استفاده از GPRS دارید در این مرحله و قبل از ورود نام کاربری و رمز، گزینه تنظیمات را انتخاب و ارتباط از طریق GPRS را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه GPRS ، کار با نرم افزار همراه بانک بسیار سریعتر و ارزانتر خواهد بود.

6. در صورت وجود هرگونه مشکل در نصب یا راه اندازی نرم افزار و نیاز به برقراری ارتباط با کارشناسان بانک، با شماره تلفن های 22566735-8 داخلی 124 یا 44466500-021 تماس حاصل فرمایید.

راهنمای کاربری همراه بانک انصار (+)

.

پرسش‌های متداول درباره همراه بانک انصار

س ـ آیا میتوان از طریق چند خط تلفن همراه از همراه بانک برای یک مشتری استفاده کرد؟

ج ـ خیر، همراه بانک انصار تنها با شماره تلفن همراهی که در سیستم از قبل ثبت شده است، فعال میشود. و شماره تلفن همراه ثبت شده هنگام افتتاح حساب، معرف مشتری به سیستم همراه بانک است، و امکان استفاده از خطوط دیگر تلفن همراه برای انجام عملیات و یا دریافت موجودی و صورتحساب یک مشتری وجود ندارد.

 .

س ـ آيا براي نصب برنامه به فايل jad نياز است؟

ج ـ در اكثر گوشي ها نياز به فايلjad نمي باشد بجز بعضي مدل هاي Samsung كه علاوه بر فايل jar، نياز به فايل jad نيز براي نصب مي باشد.

  .

س ـ رمز عبور كه در ابتداي ورود به سيستم تعيين مي گردد ، چند رقم بايد باشد؟

ج ـ رمز عبور ميتواند عددی حداقل 6 رقمی باشد.

 .

س ـ شماره مشتری چیست و از کجا میتوان به آن دسترسی داشت؟

ج ـ همه سپردهها در بانک انصار متشکل از چهار بخش است، که هریک از بخشهای آن به وسیله یک خط تیره (-) از یکدیگر جدا میشوند، به طور مثال در شماره سپرده ذیل شماره مشتری 110 است:

15 – 110 – 800 – 1051

سریال سپرده شماره مشتری نوع سپرده کدشعبه

 .

س ـ پس از نصب برنامه ليست سپردهها و کارتهای خود را نمیتوان مشاهده کرده، علت چیست؟

ج ـ تا زمانيكه هيچگونه حسابي در سيستم معرفي نشده باشد امكان نمايش آن نیز وجود ندارد، برای این امر پس از وارد کردن شماره مشتری، به بخش تنظیمات رفته و در منوی مدیریت کارت و مدیریت سپرده، گزینه لیست سپرده و لیست کارت را انتخاب کنید، تا سیستم به صورت خودکار لیست کارتها و سپردههای شما را نمایش داده و در نرمافزار همراه بانک شما ثبت نماید.

 .

س ـ رمز دوم کارت (رمز اينترنتي کارت) چيست و چگونه دريافت مي گردد؟

ج ـ رمز دوم کارت يا رمز اينترنتي کارت، رمز 5 تا 12 رقمي مي باشد كه از طريق دستگاه خود پرداز قابل دريافت است.

 .

س ـ در صورتيكه رمز حساب فراموش شده چه بايد كرد؟

ج ـ در صورت فراموشي رمز حساب مي بايست به همان روش هايي كه براي اولين بار رمزحساب دريافت مي گردد عمل نمود، یعنی به یکی از شعب بانک انصار مراجعه کرده و درخواست دریافت رمز مجدد نمایید.

 .

س ـ در صورت داشتن چند شماره حسا ب مي توان همه آنها را تعريف كرد؟ و كدام بعنوان حساب پيش فرض انتخاب مي شود؟

ج ـ بله، در صورت داشتن چند شماره حساب با استفاده از گزينه ثبت حساب تک تک حسابها را ثبت نمود و یا به قسمت تنظیمات وارد شده و گزینه مدیریت سپرده و سپس لیست سپرده را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که قبل از دریافت لیست سپرده میبایست در قسمت تنظیمات/شماره مشتری، شماره مشتری خود را وارد نمایید.

 .

س ـ آيادر صورت تعويض گوشي موبايل و نصب برنامه بايد كليه تنظيمات (حسابها ، سرويس ها و..) مجددا وارد شود؟

ج ـ درصورت تعويض گوشي موبايل پس از نصب برنامه و دریافت پیام کلید رمزگذاری و همچنین وارد کردن شماره مشتری در قسمت تنظیمات، با استفاده از گزينه “لیست سپردهها” و “لیست کارتها”، اطلاعات حسابها و کارتهای شما از مركز دريافت مي گردد.

 .

س ـ در صورت تعويض سيم كارت چگونه مي توان از همراهبانک انصار استفاده نمود؟

ج ـ در صورت تعویض سیم کارت ابتدا میبایست برای ثبت شماره جدید سیم کارت خود به یکی از شعب بانک انصار مراجعه نمایید، چرا که شماره تلفن همراه شما در حقیقت به عنوان کلید ارتباطی تلفن همراه و اطلاعات حساب شماست، پس از ثبت شماره همراه جدید خود میتوانید مجدداً از همراه بانک انصار استفاده نمایید. اما در صورتی که شماره تلفن همراه شما تغییر کند و آن را در یکی از شعب بانک انصار ثبت نکرده باشید، نرم افزار همراه بانک امکان برقراری ارتباط با مرکز را نخواهد داشت.

 .

س ـ بروز رساني موجودی سپرده یا کارت چه كاربردي دارد؟

ج ـ براي دريافت آخرین موجودی حساب سپرده یا کارت خود میبایست از این گزینه استفاده کنید، چرا که اطلاعات قبلی موجود در نرمافزار همراه بانک شما مربوط به آخرین مرتبهای است که از این گزینه استفاده کردهاید. البته اگر تمایل دارید میتوانید از گزینههای دریافت موجودی به صورت روزانه، هفتگی، یا ماهانه استفاده کنید تا سیستم به صورت خودکار در تاریخهایی که مشخص میکنید، آخرین موجودی حساب شما را دریافت کند.

 .

س ـ آيا رمز ورود به برنامه را مي توان تغيير داد؟

ج ـ بله، با مراجعه به گزینه ((رمز برنامه)) در منوی تنظیمات میتوان رمز ورود به برنامه را تغییر داد.

 .

س ـ گزينه صورتحساب چند تراكنش را نمايش مي دهد؟

ج ـ سه تراكنش آخر را نمايش مي دهد.

33 دیدگاه
  1. یونس می‌گوید

    سلام خسته نباشین ببخشید میشه انتقال وجه پایارو توضیح بدین؟؟واینکه شناسه پرداخت منظورش چی هست؟؟

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام شماره شباي مقصد رو وارد ميكني و مبلغ شناسه پرداخت نميخواد

  2. یونس می‌گوید

    ببخشیدشناسه نه شماره پرداخت ؟؟واینکه من هرموقع میخوام پول وانتقال بدم خطا میده داده های ورودی نامعتبر

  3. فلاح می‌گوید

    سلام. من برتامه رو نصب کردم . برای استفاده پیغام رمز عبور برنامه هست
    چگونه میتونم استفاده کنم?

  4. یدالله می‌گوید

    سلام پیغام ورودی نا معتبر یعنی چی چرا وقتی میخوام با اپ پول جا به جا کنم نمیشه

    1. نصیر می‌گوید

      من هم همان مشکل را دارم. شماره پرداخت در حواله پایا چیست کع بدون وارد کردن آن خطای ورودی نلمعتبر نمایش دلده میشود.

      1. ناشناس می‌گوید

        چرا ساتنا نمیشه کرد؟شماره پرداخت چیه؟اطلاعات نامعتبر است یعنی چی؟

      2. ناشناس می‌گوید

        دقیقا

      3. هرمز می‌گوید

        منظور از شماره پرداخت انتقال سانتا یا پایا چیست

  5. ناشناس می‌گوید

    سلام منچه کنم که دوباره پیام خرید وواریز وصل شود بانگ انصار

  6. بابک می‌گوید

    سلام
    پس وارد کردن کاربری و رمز عبور در همراه بانک انصار پیام نامعتبر بودن اطلاعات میدهد و وارد سامانه نمی شوم؛راهکار؟؟

  7. هانا می‌گوید

    سلام من یه مدته از همراه بانک استفاده نکردم الان با وجود داشتن نام کاربری ورمز ورود نمیتونم وارد برنامه بشم برنامه اطلاعاتو نامعتبر میدونه

  8. جورابچي می‌گوید

    هر چي رمز كه بانك داده بهم و نتم كاربري ايي كه بهم دادن رو وارد ميكنم ميگه اشتباهه
    نميتونم فعال كنم

  9. کودرزی می‌گوید

    لطفا بفرمایین کارتهای پرمراجعه را در کجا باید معرفی کرد . که هر بار برای انتقال وجه شماره کارت وارد نکنیم

    1. ناشناس می‌گوید

      ببخشید این سوال منم بود، جوابشو میدونین؟

  10. زهرا بهزادیفر می‌گوید

    سلام جناب اقای قربانی طراح این اپلیکیشن چندین ایراد به کار شماست
    ۱-در برنامه شمه هیچ گزینه ای جهت گرفتن موجودی نیست چکار بابد کرد
    ۲-هیچ ایتمی مثل سایر بانکها مثل صادرات تجارت که حتی در منزل میتوان کارت را مسدود کرد وجود ندارد شب عید ۹میلیون پول منو در عرض ۲۰ دقیقت خالی کردند نداشتن این گزینه بزرگترین اشکاله ای کاش از طراحهای با تجربه تر با مسئولیت بیشتر استفاده میکردند تا مردم اعتمادشان به شما سلب نشود برای خودم ومردم کشورم متاسفم

  11. روانبخش می‌گوید

    سلام عذر میخام برای حذف شماره موبایل از همراه بانک چه باید کرد

  12. سیدعلی حسن روانگرد می‌گوید

    چرا آنی بانک انصار(*763#) برای اینجانب کار نمیده

  13. حسین می‌گوید

    شناسه پرداخت چی هست ؟؟

  14. محسن می‌گوید

    سلام شماره حساب کجای کارت نوشته می شود؟

  15. عبدالله می‌گوید

    چطور میشه از سپرده انصار به حساب دیگران در بانک های دیگر پول رو واریز کرد

  16. سحر می‌گوید

    سلام
    من خطی ک باهاش حسابم روتوبانک انصار باز کردم دیگه ندارم چطوری میتونم خط جدیدمو جایگذین خط قبلیم کنم؟؟

  17. سحر می‌گوید

    لطفن جواب بدین تو این شرایط کرونایی ک نمیشه تا بانک رفت

  18. Mohammad74 می‌گوید

    سلام
    ببخشید من با همراه بانک یک انتقال وجه پایا انجام دادم به یک ارگان دولتی ولی جایی برای توضیحات نداشت
    امکان اضافه کردن توضیحات در جایی هست؟
    ممنون

  19. سیاوش رضایی می‌گوید

    سلام من رمز عبور و نام کاربریو از شعبه گرفتم ولی وروود نمیزنه، دلیلش چیه؟

  20. ناشناس می‌گوید

    نام کاربری برای رمز دوم کارت چی رو باس بزنم؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.