راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

احمد افتخاری مدیرعامل آپسان شد

آخرین جلسه‌ هیئت‌مدیره‌ شرکت آپسان، با تغییرات مهم مدیریتی پایان یافت و احمد افتخاری به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

افتخاری از روزهای نخست تأسیس آپسان مسئولیت قائم‌مقامی این شرکت را عهده‌دار بوده است. در این جلسه امید ترابی نیز به‌عنوان نماینده‌ شرکت توسن، رئیس هیئت‌مدیره‌ آپسان و مدیرعامل شرکت تازه‌تأسیس توسن دیجیتال (دیار) معرفی شد. شرکت دیار، مسئولیت هماهنگی شرکت‌های زیرمجموعه‌ توسن در حوزه‌ کسب‌وکار دیجیتال را بر عهده دارد.

افتخاری در پایان جلسه، پس از تشکر از زحمات امید ترابی به تشریح برنامه‌های خود پرداخت. او اعتبار تالی را راه‌حل مدرن رفع مشکلات اعطای تسهیلات سنتی بانک‌ها دانست و در ادامه درباره اهداف خود توضیح داد: «ما درصدد هستیم تا خرید اعتباری را برای همگان میسر ساخته و از این راه، بتوانیم گامی مؤثر در جهت رفع بخشی از دغدغه‌های اقتصادی خانوارهای ایرانی برداریم؛ برای این منظور و تا این لحظه، زیرساخت‌های لازم را به وجود آوردیم و همچنین گسترش شبکه‌ نمایندگان و پذیرندگان را در دستور کار داریم.»

مدیرعامل آپسان افزود: «ما در نظر داریم تا تنوع محصولات خود را بالا ببریم. برای این منظور، مقدمات طراحی، اجرا و تکمیل محصولات مکمل مانند کارت اعتباری فیزیکی، تادانو (خرید اقساطی)، کیف پول نقدی و غیره را جزء اولویت‌های آپسان قرار داده‌ایم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.