راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه بیست‌ویکم کریپتو داشبورد با همکاری کریپتو کالج منتشر شد

نشریه کریپتو داشبورد محصول مشترک دو مجموعه کوین پلاس و کریپتو کالج است. کریپتو داشبورد، یک گزارش تحلیلی از بازار رمزارزهاست که هر دوهفته یک بار منتشر می‌شود و محتوای آن شامل بررسی داده‌های آن‌چین، تحلیل تکنیکال بازار، ارائه واچ‌لیست از ارزهای مستعد رشد، بررسی حوزه‌های به‌روز و فناوری‌های نوین دنیای بلاکچین، مصاحبه با فعالان حوزه و رویدادهای مهم پیش‌ روی رمزارزهاست.

در نسخه بیست‌ویکم کریپتو داشبورد به بررسی وضعیت بازار رمزارزها می‌پردازیم و عوامل اقتصادی تأثیرگذار روی بازار کریپتو را بررسی می‌کنیم. همچنین پروژه FreshCut را به‌عنوان یکی از پروژه‌های فعال در بازی‌های بلاکچینی معرفی می‌کنیم. در کنار تمامی این مطالب به بررسی  شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Digital Currency Group می‌پردازیم و سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر در دو هفته اخیر را بررسی می‌کنیم.

در ادامه به دید بلندمدت، به بررسی شاخص‌های آن‌چین و تأثیر اتفاقات اخیر بازار می‌پردازیم. در کنار تمامی موارد ذکر شده واچ‌لیستی از ارزهای با پتانسیل رشد بالا تهیه کرده‌ایم، که دارای ستاپ معاملاتی و استراتژی ورود و خروج به آن ارز هستند.

همچنین، اخبار برگزیده شبکه‌های اجتماعی مهم را در این نسخه گردآوری کرده‌ایم. در ادامه مطالب این نسخه، طی مصاحبه‌ای با حسین جعفرلو آشنا شده و از دانش او بهره‌مند می‌شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.