پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دریافت پیام تراکنشهای خرد از طریق اپلیکیشنهای رسمی بانک ملی ایران
اطلاعرسانی تراکنشها با مبلغ کمتر از 30 هزار تومان حسابهای بانک ملی ایران از دوم اسفندماه از طریق اپلیکیشنهای رسمی این بانک با انتخاب مشتریان محترم انجام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان این بانک میتوانند پیامهای تراکنشی کمتر از 30 هزار تومان خود را به جای پیامک، از طریق اپلیکیشنهای رسمی این بانک یعنی سامانۀ بام، نشانبانک و پیامرسان بانکی بله، همچنین دارندگان گوشیهای غیرهوشمند از طریق تلفن گویایی بانک ملی به شماره 09622 دریافت کنند.
ضمن اینکه دریافت رسید آنلاین تراکنشها در «بله» و «نشان بانک» همراه با مزیت حسابداری و مدیریت مالی برای مشتریان همراه خواهد بود تا از این طریق، مدیریت هزینهها و درآمدهایشان را نیز در دست بگیرند.
«نشان بانک» یک بانک تمام دیجیتال در اپلیکیشن «ایوا»، گزینه دیگر دریافت لحظهای تراکنشهاست که کاربر میتواند از طریق گزینه اطلاعرسانی بانک ملی ایران در آن به این امکان دسترسی داشته باشد.
همچنین بازو (بات) «اطلاعرسانی» در پیامرسان بانکی «بله»، نهتنها جزئیات همه تراکنشها را به کاربر نشان میدهد، بلکه امکان تعیین بازه زمانی برای محدود کردن دوره مشخص مشاهده تراکنشها، مجموع مبالغ واریزی و برداشتی بهحساب و نیز امکان فیلتر کردن تراکنشهای واریز و برداشت را نیز ایجاد کرده است.
گزینه «مدیریت مالی شخصی»، امکان جالب دیگر بله برای کاربران است که برای نخستین بار در سیستم بانکی امکان دریافت گزارش مالی نموداری و گزارش مالی متنی را برای کاربران فراهم کرده است.
مشتریان محترمی که از گوشیهای غیرهوشمند استفاده میکنند و یا دسترسی به اینترنت برای آنها مقدور نیست میتوانند با استفاده از تلفنبانک گویای بانک ملی (09622) نسبت به دریافت تراکنشهای حساب خود اقدام نمایند.
همچنین مشتریان گرانقدر میتوانند ریز تراکنشهای حساب خود را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی ملی «بام» و دستگاههای خودپرداز هم دریافت کنند.