راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هویت بصری جدید پرداخت الکترونیک سداد رونمایی شد / احتمال حضور در بورس طی هفته‌های آینده

شرکت پرداخت الکترونیک سداد، امروز، پنجشنبه ٢۵ خردادماه در مراسم ری‌برندینگ این شرکت که با حضور مدیران شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مدیران بانک ملی ایران و جمعی از فعالان حوزه فین‌تک برگزار شد از لوگو و هویت بصری خود رونمایی کرد.

تغییرات جدید شرکت پرداخت الکترونیک سداد حدوداً از شش ماه گذشته با محوریت منابع انسانی، مشتریان و ذی‌نفعان بیرونی آغاز شده که یکی از نتایج آن یکپارچه‌سازی محصولات و خدمات این شرکت است.

علاوه بر این، تغییر پرداخت الکترونیک سداد به ارائه راهکارهای سداد به معنی ورود این شرکت به حوزه سرویس‌دهی B2B و B2G است و بناست که این شرکت در آینده علاوه بر خدمات گذشته در حوزه سرویس‌دهی به سازمان‌ها و کسب‌وکارها نیز فعالیت کند.

تغییر هویت بصری سداد بخشی از پروژه ری‌برندینگ این شرکت است که علاوه بر تغییر لوگو و هویت بصری شامل تغییرات عمده‌ای در استراتژی سازمانی، روش‌ها و دیدگاه‌‌های مدیریت و اهداف این شرکت نیز می‌شود.

محمدحسین کاشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در حاشیه مراسم رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید این شرکت در پاسخ به سؤال خبرنگار «راه پرداخت» در خصوص روش‌های جدید مدیریت این سازمان بعد از تغییرات ایجادشده توضیح داد: «یکی از اهداف اصلی تغییرات ایجادشده در سداد در برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌هایی که با بانک ملی به عنوان ذی‌نفع و همین‌طور مشتریان سازمان داریم، حرکت به سمت چابکی بیشتر در سازمان است.»

او همچنین در خصوص سهم بازار پرداخت الکترونیک سداد توضیح داد که هدف‌گذاری اصلی این شرکت رسیدن به جایگاه اول مبلغ تراکنش‌های بازار است.

به گفته کاشی، کل میزان سود شرکت پرداخت الکترونیک سداد در شش ماه ابتدایی سال مالی فعلی دوبرابر کل میزان سود سال مالی گذشته است و هدف‌گذاری این شرکت در پایان سال مالی فعلی یعنی در پایان آذرماه ١۴٠٢ دوبرابر کردن مبلغ سود این شرکت نسبت به شش‌ماهه اول سال مالی است؛ یعنی چهاربرابر کردن سود در طی یک سال مالی.

او در ادامه در خصوص ورورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد به بورس توضیح داد که تأییدیه‌های لازم این موضوع از بانک ملی اخذ شده و شرکت ارائه راهکارهای پرداخت سداد در ماه‌های آتی و حتی شاید در هفته‌های آتی در بورس تهران حضور پیدا کند.

2 دیدگاه
  1. سدادی می‌گوید

    ای کاش زودتر اعلام کنند تکلیف نیروهای سداد چی میشه؟
    مدتی هست قرارداد ۶ ماهه می بندن و جدیدا هم صحبت هایی از برون سپاری شنیده میشه.
    سداد جایگاهی که هست رو با این نیرو ها به دست آورده ، شایسته نیست چون در مسیر پیشرفت قرارگرفته نیرو ها اذیت بشن.

  2. احسان می‌گوید

    آفتابه لگن هفت دست، شام و نهار هیچی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.