راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امیر طیبی سرپرست هلدینگ داده‌ورزی سداد شد

مدیریت هلدینگ داده‌ورزی سداد دچار تغییرات شد. طی جلسه هیئت‌مدیره هلدینگ داده‌روزی سداد که امروز پنجشنبه،‌ ۲۵ خردادماه برگزار شد، براساس تصمیم هیئت‌مدیره، امیر طیبی به‌عنوان سرپرست این هلدینگ انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ داده‌ورزی سداد،‌ در این جلسه از زحمات حمیدرضا احمدیان، مدیرعامل پیشین این مجموعه تقدیر و تشکر شد.

طیبی دارای ۲۸ سال سابقه فعالیت در حوزه بانک و پرداخت است و پیش از این مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا وابسته به بانک ملی ایران بوده است. او مدتی به‌عنوان رئیس اداره کل عملیات بانک ملی مشغول به فعالیت بوده و به مدت شش سال نیز مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا بود.

حمیدرضا احمدیان در ۲۹ خردادماه سال گذشته به‌عنوان مدیرعامل داده‌ورزی سداد منصوب شده بود و یک سال این سمت را برعهده داشت و امروز ۲۵ خردادماه از سمت خود کناره‌گیری کرد و با تصمیم هیئت‌مدیره این هلدینگ، طیبی سرپرستی سداد را به‌عهده گرفت.

هلدینگ داده‌ورزی سداد به‌نوعی بازوی اجرایی فناوری اطلاعات بانک ملی است و مشتمل بر سه هلدینگ داده‌ورزی سداد (شرکت مادر)، شرکت پرداخت الکترونیک سداد (PSP)، شرکت پارس تکنولوژی سداد و شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد (بله) است.

منبع هلدینگ داده ورزی سداد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.