پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
صرافی رمزارز بیتامون، مدیر دیجیتالمارکتینگ استخدام میکند
صرافی رمزارز بیتامون، پلتفرم آنلاین معاملاتی ایمن و هوشمندی است که بهصورت حرفهای در زمینه فناوری بلاکچین (Blockchain)، فناوریهای مالی (FinTech) و فناوری اطلاعات (IT) فعالیت میکند. متخصصان بیتامون، دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاههای برتر کشور هستند که با ایجاد نگرشی جدید به مفهوم پرداخت و نقلوانتقالات مالی و رمزارزها، سعی در ارتقای سطح خدمات در ایران و غرب آسیا دارند.
بیتامون متشکل از تیمی جوان، پرانرژی، متخصص و خلاق است که در فضایی دوستانه و پویا، برای توسعه و تعالی فردی و سازمانی خود قدم برمیدارند.
مدیران بیتامون تلاش میکنند که فارغ از جایگاه سازمانی خود، همکارانی با اشتیاق، متعهد و متخصص را در کنار یکدیگر گرد آورده و به کمک یکدیگر، استانداردهای خدمات رمزارزی و بلاکچین کشور را در پلتفرمی ساده، شفاف و حرفهای بهبود ببخشند. حفظ فضای دوستانه، صمیمی، آموزشمحور و پرانگیزه از مهمترین ارزشهای سازمانی در بیتامون است. در همین راستا این شرکت در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی خود اقدام به جذب مدیر و رهبری خلاق و کوشا در زمینه دیجیتالمارکتینگ کند.
مدیر دیجیتالمارکتینگ
موقعیت مکانی:
تهران
نوع همکاری:
تماموقت
حداقل سابقه کار:
دو سال
تحصیلات:
حداقل لیسانس
حقوق:
توافقی
اولویتهای نخست:
- تسلط بر اصول بازاریابی در فضای آنلاین
- برنامهریزی و مدیریت کمپینها و ارزیابی عملکرد در آنها
- تدوین و بهبود استراتژی تولید محتوا و نظارت بر تولید محتوا
- توانایی تجزیهوتحلیل دادهها
- شناسایی و برنامهریزی برای ترندهای بازار
- کمک به رشد کسبوکار
- استراتژینویسی و طراحی Road Map
- شناخت انواع تبلیغات آنلاین و آفلاین
- ایمیل و اساماس مارکتینگ
- شناخت اصول فروش
- تسلط بر ابزارهای آنالیز و مرتبط با حوزه کاری
- تسلط بر Google Ads
- بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی و توانایی نظارت بر استراتژی تولید محتوا و آنالیز آنها
- توانایی رصد و تحلیل رقبا
- طراحی مراحل قیف فروش
- برنامهریزی برای generation lead
- بهینهسازی برای موتورهای جستوجو یا SEO
- بازاریابی موتورهای جستوجو یا SEM
- راهبری تیم محتوا و شبکههای اجتماعی
- توانایی مدیریت و هماهنگی تیم دیجیتالمارکتینگ
- ارائه گزارش به مدیریت
سایر اولویتها:
- آشنا با مهارت کپیرایتینگ و استوری تلینگ
- سنجش و اندازهگیری نرخ تبدیل
- برندینگ و افزایش آگاهی از برند
- تعریف KPIها
- برنامهریزی برای حداکثر میزان بازگشت سرمایه ROI در کمپینها
- نظارت بر بهینهبودن صفحات فرود
- شناخت اصول کلی UI/UX
- آشنایی با ویژگیهای کلی هاست و سرور
- آشنایی با طراحی سایت و cmsهای مختلف و زبانهای برنامهنویسی مربوط
- آشنا با پلتفرمها و فرمتهای مختلف محتوایی و طراحی و رنگشناسی، برای ارتباط با تیم تولید محتوا
- آشنا با اصول کلی بهینهسازی سرعت و امنیت سایت برای ارتباط با تیم فنی
علاقهمندان به این عنوان شغلی میتوانند درخواست و رزومه خود را به آدرس ایمیل Hr@bitamoon.com ارسال کنند.