راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازرگانی مبناکارت آریا کارشناس فنی سیستم‌عامل و شبکه استخدام می‌کند

شرکت بازرگانی مبناکارت آریا سال ۱۳۸۶ در حوزه‌های بانکی و ماشین‌های اداری تأسیس شد و فعالیت اصلی آن تا سال ۱۳۹۳ در زمینه ارائه خدمات تراکنش مالی (پی‌اس‌پی) بوده که در سال ۱۳۹۳ با واگذاری بخشی از سهام خود به بانک صادرات به تأسیس شرکت بازرگانی مبناکارت آریا منجر شد و تاکنون خدمات زیادی در حوزه تجهیزات بانکی ارائه کرده است.

محصولات شرکت بازرگانی مبناکارت آریا شامل دستگاه چاپگر صدور آنی کارت، اسکنر چک، سورتر اسکناس، باندرول اسکناس، دستگاه پد امضا، چاپگر دفترچه‌‏ای و کیوسک غیرنقدی است.

همچنین این شرکت با توجه به پروژه‌های بزرگی که در اختیار دارد، دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی شامل Call Center و Help Desk در سراسر کشور است که این امر وجه تمایز آن با سایر رقباست. با توجه به پشتیبانی بیش از ۱۳۰۰۰ دستگاه تحت پوشش، سرویس‌دهی به مشتریان با داشتن سیستم خدمات پس از فروش قدرتمند و شبکه نمایندگی کارمندان پشتیبانی در سراسر کشور امکان‌پذیر شده است.

شرکت بازرگانی مبناکارت آریا در راستای تکمیل نیروی انسانی خود کارشناس فنی سیستم‌عامل و شبکه استخدام می‌کند.

کارشناس فنی سیستم‌عامل و شبکه

شرایط احراز:

  • مدرک A+ و Network+ و تسلط به این موارد
  • تسلط به سیستم‌عامل، نرم‌افزار و آنتی‌ویروس‌ها
  • سابقه کار به صورت Help Desk در شبکه و زیرساخت و سابقه بانکی در اولویت است.
  • حداقل سه سال سابقه کار

لازم به ذکر است که دانش برنامه‌نویسی و دیتابیس و همچنین سابقه کار با دستگاه و نرم‌افزار بانکی برای افراد در این عنوان شغلی به‌عنوان مزیت در نظر گرفته می‌شود.

علاقه‌مندان به عنوان شغلی کارشناس سیستم‌عامل و شبکه می‌توانند ظرف ۱۰ روز از تاریخ درج آگهی سوابق کاری و تحصیلی خود را به آدرس ایمیل sstaff@mca.co.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.