راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

صرافی رمزارز بیتامون، مدیر دیجیتال‌مارکتینگ استخدام می‌کند

صرافی رمزارز بیتامون، پلتفرم آنلاین معاملاتی ایمن و هوشمندی است که به‌صورت حرفه‌ای در زمینه فناوری بلاکچین (Blockchain)، فناوری‌های مالی (FinTech) و فناوری اطلاعات (IT) فعالیت می‌کند. متخصصان بیتامون، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور هستند که با ایجاد نگرشی جدید به مفهوم پرداخت و نقل‌و‌انتقالات مالی و رمزارزها، سعی در ارتقای سطح خدمات در ایران و غرب آسیا‌ دارند.

بیتامون متشکل از تیمی جوان، پرانرژی، متخصص و خلاق است که در فضایی دوستانه و پویا، برای توسعه و تعالی فردی و سازمانی خود قدم برمی‌دارند.

مدیران بیتامون تلاش می‌کنند که فارغ از جایگاه سازمانی خود، همکارانی با اشتیاق، متعهد و متخصص را در کنار یکدیگر گرد آورده و به کمک یکدیگر، استانداردهای خدمات رمزارزی و بلاکچین کشور را در پلتفرمی ساده، شفاف و حرفه‌ای بهبود ببخشند. حفظ فضای دوستانه، صمیمی، آموزش‌محور و پرانگیزه از مهم‌ترین ارزش‌های سازمانی در بیتامون است. در همین راستا این شرکت در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی خود اقدام به جذب مدیر و رهبری خلاق و کوشا در زمینه دیجیتال‌مارکتینگ کند.

مدیر دیجیتال‌مارکتینگ

موقعیت مکانی:

تهران

نوع همکاری:

تمام‌وقت

حداقل سابقه کار:

دو سال

تحصیلات:

حداقل لیسانس

حقوق:

توافقی

اولویت‌های نخست:

  • تسلط بر اصول بازاریابی در فضای آنلاین
  • برنامه‌ریزی و مدیریت کمپین‌ها و ارزیابی عملکرد در آنها
  • تدوین و بهبود استراتژی تولید محتوا و نظارت بر تولید محتوا
  • توانایی تجزیه‌وتحلیل داده‌ها
  • شناسایی و برنامه‌ریزی برای ترندهای بازار
  • کمک به رشد کسب‌وکار
  • استراتژی‌نویسی و طراحی Road Map
  • شناخت انواع تبلیغات آنلاین و آفلاین
  • ایمیل و اس‌ام‌اس مارکتینگ
  • شناخت اصول فروش
  • تسلط بر ابزارهای آنالیز و مرتبط با حوزه کاری
  • تسلط بر Google Ads
  • بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی و توانایی نظارت بر استراتژی تولید محتوا و آنالیز آنها
  • توانایی رصد و تحلیل رقبا
  • طراحی مراحل قیف فروش
  • برنامه‌ریزی برای generation lead
  • بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو یا SEO
  • بازاریابی موتورهای جست‌وجو یا SEM
  • راهبری تیم محتوا و شبکه‌های اجتماعی
  • توانایی مدیریت و هماهنگی تیم دیجیتال‌مارکتینگ
  • ارائه گزارش به مدیریت

سایر اولویت‌ها:

  • آشنا با مهارت کپی‌رایتینگ و استوری تلینگ
  • سنجش و اندازه‌گیری نرخ تبدیل
  • برندینگ و افزایش آگاهی از برند
  • تعریف KPIها
  • برنامه‌ریزی برای حداکثر میزان بازگشت سرمایه ROI در کمپین‌ها
  • نظارت بر بهینه‌بودن صفحات فرود
  • شناخت اصول کلی UI/UX
  • آشنایی با ویژگی‌های کلی هاست و سرور
  • آشنایی با طراحی سایت و cmsهای مختلف و زبان‌های برنامه‌نویسی مربوط
  • آشنا با پلتفرم‌ها و فرمت‌های مختلف محتوایی و طراحی و رنگ‌شناسی، برای ارتباط با تیم تولید محتوا
  • آشنا با اصول کلی بهینه‌سازی سرعت و امنیت سایت برای ارتباط با تیم فنی

علاقه‌مندان به این عنوان شغلی می‌توانند درخواست و رزومه خود را به آدرس ایمیل Hr@bitamoon.com ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.