راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد خبر داد: ایوا با خدمات نوآورانه «سوپراپلیکیشن» می‌شود


محمدعلی محمودزاده، مدیرعامل و مهدی تکبیری، رئیس هیئت‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد، سه‌شنبه پس از بازدید از امکانات شعبه تمام‌الکترونیکی ملی‌پلاس، با «محسن علیان» رئیس شعبه گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، محسن علیان در جریان این بازدید، اعلام کرد: «این شعبه از ساعت 9 الی 20، آماده ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان بانک ملی ایران و مراجعه‌کنندگان است.» محمودزاده ضمن تقدیر از اقدامات نوآورانه صورت‌‌گرفته در این شعبه، محصولات و سرویس‌های جدید و خلاقانه بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد را به‌عنوان خدمات نوین بانکی برای تمام مردم ایران برشمرد.»

او با اشاره به اینکه نگاه به «اپلیکیشن ایوا» این است که با ارائه خدمات نوآورانه، به‌زودی به یک «سوپراپلیکیشن» تبدیل شود، افزود: «با راه‌اندازی و توسعه مرکز نوآوری و دیجیتال در شرکت پرداخت الکترونیک سداد، امکان بهره‌مندی و استفاده از ایده‌های تمامی افراد خلاق، استارتاپ‌ها و فین‌‌تک‌ها ایجاد خواهد شد تا بتوان مسیر پیشرفت هرچه بیشتر و بهتر خدمات نوین بانکداری در بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد را فراهم کرد.»

به گفته او، یکی از خدمات خلاقانه در مسیر سوپراپلیکیشن شدن ایوا که به‌زودی راه‌اندازی و آماده ارائه خدمت به کاربران و مخاطبان این اپلیکیشن می‌شود، ایواتی‌وی (IVA TV) است که جذابیت‌های بصری این اپلیکیشن را بیشتر می‌کند.

شعبه ملی‌پلاس فخر رازی، نخستین شعبه «ملی‌پلاس» بانک ملی ایران است که با هدف ارائه خدمات الکترونیکی و نوین بانکی، در تاریخ 22 دی‌ماه 1399 با حضور مدیران ارشد این بانک افتتاح شد.

در شعب ملی‌پلاس، تمامی خدمات بانکی، به‌جز خدمات مبتنی بر وجه نقد به‌صورت رایگان به ‌تمامی مشتریان بانک ملی ایران ارائه می‌شود و مشتریان می‌توانند با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاوره‌های بانکی، از فضای کتابخانه و کافی‌شاپ هم بهره‌مند شوند. در این شعبه همه سامانه‌های بانکداری دیجیتال، از جمله روبات آلفا، خودگردان، خودبانک، خودپرداز، کیوسک چندمنظوره و کش‌لس وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.