راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین شعبه «ملی پلاس» بانک ملی ایران افتتاح شد

بانک ملی ایران اولین شعبه «ملی پلاس» خود را باهدف پاسخگویی به خواسته‌های استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده‌های نو افتتاح کرد.

به گزارش راه پرداخت،‌ شعب ملی پلاس تمامی خدمات بانکی به‌جز خدمات مبتنی بر وجه نقد را به‌صورت رایگان به‌تمامی مشتریان بانک ملی ارائه خواهد کرد. در این شعبه همه سامانه‌های بانکداری دیجیتال ازجمله ربات آلفا، خودگردان، خودبانک، خودپرداز، کیوسک چندمنظوره، CASHLESS و VTM وجود دارد. همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاوره‌های بانکی، از فضای کتابخانه و کافی‌شاپ بهره‌مند شوند.

پس از افتتاح شعبه، محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران که از طریق ویدیوکنفرانس در این مراسم حضور داشت، گفت: «صنعت بانکی دنیا به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌رود و حضور فیزیکی نیز رفته‌رفته کاهش پیدا می‌کند. بانک ملی درزمینه بانکداری الکترونیکی چندین محصول را ارائه کرده است و همچنین نزدیک به ۸۰۰ شعبه فیزیکی خود را جمع‌آوری کرده است اما به دلیل ادامه تعامل با مشتریان، و تغییر این تعامل، این بانک اولین شعبه «ملی پلاس» را افتتاح کرد.»

محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران

او در ادامه افزود: «ملی پلاس باهدف ارائه خدمات به مشتریان به‌ویژه نسل جوان ایجادشده است. بخشی از شعب ملی پلاس ماشینی‌محور است و بخشی دیگر برای مشتریان فراهم‌شده تا از طریق کارشناسان منتخب در فضایی جدید بتوانند از خدمات مشاوردهی کارشناسان بهره‌مند شوند و از این طریق در مسیر درستی قدم بگذارند. شعب ملی پلاس به‌طور محدود در کل کشور افتتاح خواهند شد و در صورت امکان، طبقه‌ای مجزا برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان که بتوانند غرفه‌های خود را راه‌اندازی کنند در نظر گرفته‌ایم.»

عباس شفیعی، رئیس هیئت‌مدیره بانک ملی ایران در ادامه این مراسم گفت: «ملی پلاس باهدف ایجاد فضای جدید برای تجربه‌های جدید افتتاح شد. همه ما شاهد هستیم که فضای بانکداری در حال حاضر به سمت دیجیتالی‌شدن و حضور کمتر در شعب به جلو پیش می‌رود و با توجه به امکاناتی که بانک ملی برای فضای بانکداری دیجیتال فراهم کرده این نیاز را احساس کرد که یک فضای جدید مبتنی بر اعتماد مشتریان به بانک باید فراهم باید بشود تا آشنایی بیشتر مشتریان با خدمات حوزه بانکداری دیجیتال انجام شود.»

به گفته شفیعی این خدمات مبتنی بر مشاوره است و با فضای پیشین بانک متفاوت است. «ملی پلاس» فضای جدید موردپسند نسل جدید است به این خاطر که این نسل بیشتر با خدمات الکترونیکی و دیجیتالی آشنا هستند و با این تجربه یک ارتباط جدید بین بانک و مشتری ایجاد می‌شود. نسل جوان با استفاده از این خدمات می‌توانند فرهنگ بانکداری الکترونیکی را بین افراد دیگر نیز رواج دهند و امیدوار هستیم این فضا بتواند شرایط مطلوبی ایجاد کند.

سیدفرید موسوی، عضو هیئت‌مدیره بانک ملی در این مراسم خاطرنشان کرد: «بانک ملی ایران نمی‌تواند نسبت به بخش قابل‌توجهی از جامعه معاصر ما که قشر جوان هستند بی‌تفاوت باشد. نسل جوان، نسلی است که سلیقه‌های متفاوتی دارد و امروز، بانک ملی با قدمت بیش از ۹۰ سال اولین قدم برای تطابق با نیازها و انتظارات جامعه برداشته است که این روند بازهم برای نسل جدید ادامه خواهد داشت. توسعه و رشد «ملی پلاس» و بانک ملی در گرو ارائه پاسخ اثربخش به نیازها است و امروز شاهد آغاز این حرکت هستیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.