راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل بانک سینا: توسعه خدمات غیرحضوری اولویت ماست

سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک سینا، در سفر به استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: «در کنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای این بانک قرار دارد.»

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب منطقه، ضمن قدردانی از زحمات آنان در تحقق اهداف بانک و ارتقای شاخص‌های عملکردی گفت: «تکریم مشتری و پاسخگویی مناسب به ارباب‌رجوع زمینه‌ساز رشد و شکوفایی بانک است و رضایت‌مندی مشتریان حرکت روبه‌جلو برنامه‌های توسعه‌ای را سرعت می‌بخشد.»

به گفته او، تداوم برنامه‌های توسعه‌ای بانک در راستای خدمات غیرحضوری برای مشتریان، مسیر را برای همسو شدن با نظام اقتصادی کشور و سلامتی هموطنان فراهم می‌کند.

ایمانی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل بالای منطقه در افزایش سهم بازار تأکید کرد و گفت: «با استفاده از خدمات متنوع بانک و ارائه تسهیلات مناسب به بنگاه‌های تولیدی و ارتقای توانایی آنان می‌توان به جذب منابع جدید و کمک به اشتغال‌زایی که یکی از اهداف ترسیم‌شده بانک است، دست پیدا کرد.»

گفتنی است در این سفر یزدی‌خواه، معاون شعب و مناطق و جلائی‌، مدیر بازرسی بانک همراه مدیرعامل بودند و شعبه آیت‌الله کاشانی در اردبیل را افتتاح و از شعب میانه و خلخال نیز بازدید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.